Sojusz gigantów: InPost we współpracy z AliExpress na kolejnym rynku

Sojusz gigantów: InPost we współpracy z AliExpress na kolejnym rynku

Była już Polska i Francja, a teraz nadszedł czas na Hiszpanię. InPost wesprze chiński marketplace AliExpress w dostawie produktów na trzecim już rynku. Ma być bardziej ekonomicznie, bezpiecznie i wygodnie dla klientów. 

Hiszpańscy użytkownicy AliExpress będą mieli możliwość wyboru spośród dwóch metod dostawy OOH (out of home) – za pośrednictwem punktów PUDO i urządzeń Paczkomat®. Pierwszym "testem" najnowszej współpracy będzie Global Shopping Festival w dniu 11 listopada, kiedy chiński marketplace przeżywa spore oblężenie.

InPost rozszerza współpracę z AliExpress

Grupa InPost działa w 9 krajach Europy, dysponując ponad 50.000 punktów odbioru OOH – zarówno siecią punktów PUDO, jak i urządzeniami Paczkomat®. W Hiszpanii, InPost dąży do zapewnienia użytkownikom dostępu do punktu odbioru w promieniu 300 metrów od miejsca zamieszkania. Partnerstwo z AliExpress w Hiszpanii jest kontynuacją strategicznego sojuszu, który działa już w Polsce i Francji. 

Cieszymy się, że możemy rozszerzyć współpracę z InPost o hiszpański rynek. Ta umowa potwierdza nasze zaangażowanie w budowanie najlepszych rozwiązań logistycznych. Rozszerzamy opcje dostawy, a także oferujemy użytkownikom bardziej elastyczne i przyjazne dla środowiska formy zamówień.

Gary Topp, European Commercial & Marketing Director w AliExpress

InPost stawia na ochronę środowiska

Celem InPost jest nie tylko znaczna poprawa wygody klientów, ale także troska o środowisko.

Dzięki naszemu modelowi biznesowemu kumulujemy wiele paczek w ramach jednego punktu odbioru. W ten sposób pomagamy zmniejszyć ruch samochodów w miastach, co przekłada się na obniżenie emisji CO2. Dodatkowo zmniejszamy odsetek nieudanych dostaw – co nie tylko chroni środowisko, ale także likwiduje konieczność ponawiania prób dostarczenia przesyłki.

Nicola D'Elia, dyrektor generalny grupy InPost w Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech

foto: unsplash

 

Reklama