Limitowana edycja Aperol. Konsumenci mogą zebrać kolekcję etykiet

Limitowana edycja Aperol. Konsumenci mogą zebrać kolekcję etykiet

Marka Aperol wprowadza do sprzedaży limitowany nakład kultowego trunku. Na butelkach tego aperitif pojawiły się unikalne etykiety. Jak zapowiada producent, mają przenosić do "krainy letnich wspomnień".

Aperol w limitowanej butelce

Włoska marka chce w ten sposób przedłużyć tegoroczne lato. Aperol po raz pierwszy w Polsce wprowadza na rynek limitowaną edycję pięciu niezwykłych etykiet.

Każda z nich zachwyca pięknymi, jaskrawymi barwami i ujmującymi wzorami, które przenoszą nas do krainy letnich wspomnień i miłych chwil. "To więcej niż tylko etykiety. To przedłużenie lata, które pozwala cieszyć się sezonem jeszcze dłużej" – zaznacza producent.

Nowe etykiety Aperol – od kiedy?

Butelki Aperol, które niosą więcej koloru pojawiły się w sprzedaży we wrześniu 2023 roku. Producent zachęca, aby wraz z nimi rozpocząć swoją letnią przygodę na nowo przedłużając magię lata.

Nowe etykiety pojawią się na limitowanej liczbie butelek (foto: mat. prasowe)

Jak przygotować Aperol Spritz? Producent odpowiada

Przy okazji wprowadzenia limitowanych etykiet, włoska marka przypomina o tym, jak stworzyć słodko-gorzkiego drinka o nazwie Aperol Spritz.

Składniki potrzebne do przygotowania Aperol Spritz to prosecco, Aperol, woda gazowana, plaster pomarańczy. Kluczowe jednak są proporcje. Poniżej prezentujemy, jakie proporcje do Aperol Spritz proponuje właściciel marki:

  • 75 ml Prosecco D.O.C
  • 50 ml Aperol
  • 25 ml wody gazowanej
  • Plasterek pomarańczy

Stworzenie Aperol Spritz to już najprostszy element tego procesu. Duży kieliszek należy wypełnić w całości kostkami lodu. Następnie wlać Prosecco D.O.C., Aperol i wodę gazową. Na koniec pozostaje już tylko przyozdobienie drinka plastrem pomarańczy.


foto: stockadobe(Volodymyr Shcerbak)

Reklama