Carrefour chce być liderem proteinowej półki w Polsce

Carrefour chce być liderem proteinowej półki w Polsce

Od ponad 10 lat Carrefour w ramach oferty w swoich sklepach w Polsce oferuje asortyment składający się na tzw. Zdrową Półkę. Są to przede wszystkim produkty dla osób o specjalnych potrzebach żywieniowych, w tym między innymi produkty bezglutenowe czy o powiększonej zawartości białka. Właśnie co do tych ostatnich sieć ma spore ambicje.

Carrefour idzie po pozycję lidera w kolejnej kategorii

Jak przyznaje Sylwester Mroczek z Carrefour Polska, w ramach specjalnych stref Zdrowej Półki w sklepach sieci znajduje się już ponad 100 różnych rodzajów produktów. A to zdecydowanie nie koniec.

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na tego rodzaju żywność, stworzyliśmy w naszych hipermarketach specjalne strefy, w których klienci już dzisiaj znajdą ponad 100 rodzajów produktów. Planujemy dalsze rozszerzenie tego asortymentu, ponieważ chcemy być liderem półki proteinowej w Polsce.

Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska

Detalista uspokaja: Nie zabraknie proteinowych produktów

Carrefour ogłosił swoje plany dotyczące pozycji lidera na półce proteinowej odpowiadając tym samym na pogłoski, które zaczęły rozprzestrzeniać się w ostatnich dniach wśród internautów. W obliczu wycofania z rynku znanych produktów wysokobiałkowych, Carrefour wykorzystał postać Kerfusia do tego, by przekazać zaniepokojonym konsumentom dobre wieści. 

"Bardzo zaniepokoiła mnie informacja, o tym, że moi fani nie mogą kupić produktów proteinowych, bo podobno zostały wycofane ze sprzedaży. Niezwłocznie spotkałem się z przedstawicielami Carrefoura, którzy szybko zapewnili mnie, że w sklepach tej sieci ich nie brakuje" – przekazał Kerfuś.


foto: mat. prasowe

Reklama