Rynek przekąsek słonych w Polsce. Sprzedaż i trendy [RAPORT]

Rynek przekąsek słonych w Polsce. Sprzedaż i trendy [RAPORT]

Rynek przekąsek słonych w Polsce rośnie. Według najnowszych danych NielsenIQ podczas ostatnich 12 miesięcy wzrosła zarówno wartość, jak i wolumen sprzedaży ze znaczną przewagą tego pierwszego. Największe znaczenie dla kategorii mają dyskonty, które umacniają swoją pozycję kosztem sklepów małoformatowych. Czestotliwość konsumpcji przekąsek słonych różni się w zależności od kategorii. Według danych Kantar, w zestawieniu tym wygrywają chipsy. To one odpowiadają również za największy udział w rynku – wskazuje NielsenIQ.

Z tego raportu dowiesz się:

  • W jakim tempie rośnie wartość i wolumen sprzedaży przekąsek słonych w Polsce.
  • Które produkty generują największą sprzedaż na rynku.
  • Które marki są najchętniej spożywane przez Polaków.
  • Czy zainteresowanie zdrowymi wariantami dotarło także do kategorii przekąskowych.

Rynek przekąsek słonych w Polsce – wielkość i wartość sprzedaży

Kategoria słonych przekąsek rośnie. Według najnowszych danych NielsenIQ przygotowanych dla "Wiadomości Spożywczych", w okresie od lipca 2022 roku do sierpnia 2023 roku wartość sprzedaży przekąsek słonych w Polsce osiągnęła poziom 7,921 mld zł. W analogicznym okresie rok wcześniej wyniosła 6,318 mld zł. Oznacza to, że rynek wartościowo zwiększył się na przestrzeni roku o 25,4%.

Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

Zaloguj się
Zarejestruj się
Reklama