Chopin Potato Vodka – Polish Cities to wódka, która została aprojektowanej specjalnie dla Lagardère Travel Retail i sieci Aelia Duty Free w ramach współpracy pomiędzy polskim producentem marki Chopin, a międzynarodową firmą działającą w branży travel retail. To już kolejna taka kolaboracja.
Lagardère Travel Retail we współpracy z firmą Chopin
Najnowsza współpraca tego globalnego giganta to premiera produktu od polskiego producenta, marki Chopin, w prowadzonych przez Lagardère Travel Retail sklepach Aelia Duty Free na polskich lotniskach.
Na etykiecie specjalnej edycji Chopin Potato Vodka znajdziemy między innymi takie symbole jak: białowieskie żubry, gdański Żuraw, Wisła, Wawel i Spodek w Katowicach.
Trend promowania lokalności w praktyce
Grupa Lagardère Travel Retail podkreśla, że najnowsza inicjatywa to tylko jedna z wielu współprac z polskimi producentami. Do tej pory firma wprowadziła na rynek 9 edycji limitowanych we współpracy z marką Chopin oraz 12 edycji z innymi rodzimymi producentami takimi jak: CEDC, Cortez, LOTTE Wedel czy Toruńskie Wódki Gatunkowe.
W ten sposób Lagardère Travel Retail odpowiada na ważny trend, jakim jest promowanie lokalności i budowanie świadomości pochodzenia rodzimych marek na arenie międzynarodowej.
Lagardère Travel Retail kontynuuje również swoją akcję "Born in Poland", która ma na celu promowanie polskich marek oferujących perfumy, kosmetyki, alkohole i słodycze.
"Kierunki rozwoju wyznaczamy w Warszawie"
Lagardère Travel Retail nie zatrzymuje się jednak wyłącznie na lotniskach. Firma promuje lokalnych producentów także w innych lokalizacjach. Przykładem takich działań może być niedawna kolaboracja Costa Coffee z marką Ptasie Mleczko od LOTTE Wedel. Pod hasłem "Przyjemniej razem" powstały limitowane, inspirowane napojami Costa Coffee smaki pianek Ptasie Mleczko – dostępne w sklepach, oraz napoje Ptasie Mleczko Caffè Frappé i Ptasie Mleczko Costa – dostępne w kawiarniach.
Jak przyznaje Grzegorz Dittrich znajomość polskiego rynku wynika z tego, że to właśnie w tym kraju, mimo globalnego charakteru firmy, podejmowane są decyzje dotyczące działalności oddziału.
foto: mat. prasowe