Globalny lider branży travel retail stawia na współprace z polskimi producentami

Globalny lider branży travel retail stawia na współprace z polskimi producentami

Chopin Potato Vodka – Polish Cities to wódka, która została aprojektowanej specjalnie dla Lagardère Travel Retail i sieci Aelia Duty Free w ramach współpracy pomiędzy polskim producentem marki Chopin, a międzynarodową firmą działającą w branży travel retail. To już kolejna taka kolaboracja.

Lagardère Travel Retail we współpracy z firmą Chopin

Najnowsza współpraca tego globalnego giganta to premiera produktu od polskiego producenta, marki Chopin, w prowadzonych przez Lagardère Travel Retail sklepach Aelia Duty Free na polskich lotniskach.

Na etykiecie specjalnej edycji Chopin Potato Vodka znajdziemy między innymi takie symbole jak: białowieskie żubry, gdański Żuraw, Wisła, Wawel i Spodek w Katowicach.

Trend promowania lokalności w praktyce

Grupa Lagardère Travel Retail podkreśla, że najnowsza inicjatywa to tylko jedna z wielu współprac z polskimi producentami. Do tej pory firma wprowadziła na rynek 9 edycji limitowanych we współpracy z marką Chopin oraz 12 edycji z innymi rodzimymi producentami takimi jak: CEDC, Cortez, LOTTE Wedel czy Toruńskie Wódki Gatunkowe.

W ten sposób Lagardère Travel Retail odpowiada na ważny trend, jakim jest promowanie lokalności i budowanie świadomości pochodzenia rodzimych marek na arenie międzynarodowej.

Budowanie lokalności i sense-of-place to ważny trend, który na lotniskach rozwija się szczególnie szybko. Mamy tu do czynienia z pasażerami z różnych krajów, którzy często szukają prezentów, pamiątek, produktów i doświadczeń związanych z miejscem, które właśnie odwiedzili. Lotnisko to też doskonała przestrzeń do tego, żeby budować siłę polskich marek wśród rodzimych konsumentów.

Grzegorz Dittrich, dyrektor łańcucha dostaw i sektora premium w Lagardère Travel Retail w Polsce

Lagardère Travel Retail kontynuuje również swoją akcję "Born in Poland", która ma na celu promowanie polskich marek oferujących perfumy, kosmetyki, alkohole i słodycze.

"Kierunki rozwoju wyznaczamy w Warszawie"

Lagardère Travel Retail nie zatrzymuje się jednak wyłącznie na lotniskach. Firma promuje lokalnych producentów także w innych lokalizacjach. Przykładem takich działań może być niedawna kolaboracja Costa Coffee z marką Ptasie Mleczko od LOTTE Wedel.  Pod hasłem "Przyjemniej razem" powstały limitowane, inspirowane napojami Costa Coffee smaki pianek Ptasie Mleczko – dostępne w sklepach, oraz napoje Ptasie Mleczko Caffè Frappé i Ptasie Mleczko Costa – dostępne w kawiarniach.

Jak przyznaje Grzegorz Dittrich znajomość polskiego rynku wynika z tego, że to właśnie w tym kraju, mimo globalnego charakteru firmy, podejmowane są decyzje dotyczące działalności oddziału.

Jesteśmy międzynarodową spółką, ale zarządzaną lokalnie. Kierunki rozwoju dla Lagardère Travel Retail w Polsce wyznaczamy w Warszawie – już od 25 lat. Doskonale więc znamy polski rynek i siłę jego producentów. Budowanie wartościowych partnerstw z polskimi markami i promowanie lokalności to dla nas ważny kierunek rozwoju biznesu.

Grzegorz Dittrich, dyrektor łańcucha dostaw i sektora premium w Lagardère Travel Retail w Polsce

foto: mat. prasowe

Reklama