Mionetto Aperitivo: Nowa propozycja od lidera kategorii prosecco

Mionetto Aperitivo: Nowa propozycja od lidera kategorii prosecco

Miłośnicy kultowego włoskiego drinka Spritz mają powód do radości, ponieważ na sklepowych półkach pojawiła się nowa propozycja od firmy Henkell Freixenet Polska – Mionetto Aperitivo. Lider w kategorii prosecco poszerzył swoje portfolio, oferując smak słodko-gorzkiego aperitivo, które idealnie komponuje się z prosecco.

Mionetto Aperitivo – nowość na półkach slepowych

Mionetto Aperitivo zostało starannie przygotowane według włoskiej receptury i charakteryzuje się słodko-gorzkim smakiem, który jest znakiem rozpoznawczym tego trunku. Jak przyznaje Hanna Hausman z Henkell Freixenet Polska: "Złożenie" znanego na świecie kultowego Spritza ze składników od marki Mionetto nigdy nie było prostsze.

Nasza nowość w portfolio to prawdziwe bogactwo smaku dojrzewających w śródziemnomorskim słońcu, soczystych pomarańczy. Doceniane przez konsumenta, niezwykle lekkie, orzeźwiające, z subtelnie owocowo-kwiatową nutą Mionetto Prosecco to dla Aperitivo idealny towarzysz

Hanna Hausman, kierownik marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska

Mionetto Aperitivo dostępne jest w butelkach o pojemności 500 ml, a sugerowana cena detaliczna wynosi 30 zł. 

foto: mat. prasowe

Mionetto Spritz – przepis

Przygotowanie Mionetto Spritz jest bardzo proste. Wystarczy:

  1. napełnić kieliszek lodem,
  2. dodać 3 części Mionetto Prosecco i 2 części Mionetto Aperitivo,
  3. dodać trochę wody gazowanej i plasterek pomarańczy dla ozdoby.

Ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska, Tomasz Potrzebowski, zauważa, że trend koktajli z winem, a zwłaszcza z prosecco, to stosunkowo nowe zjawisko w Polsce. Rozpoczęło się od popularności drinka Spritz, który stał się inspiracją dla wielu miłośników miksologii i przyczynił się do wzrostu zainteresowania winami musującymi.

Mionetto to najważniejsza marka w ofercie firmy Henkell Freixenet Polska. Mionetto Prosecco to zamuje pozycję lidera na polskim rynku prosecco, jeśli chodzi o wartość sprzedaży[1]. W ofercie Mionetto – oprócz klasycznego Mionetto Prosecco – można znaleźć także wersję rosé,  biologico czy 0 %. W ostatnim czasie linię rozbudowano o  koktajle  Mionetto, a także Mionetto Asti.


foto: stockasobe(Volodymyr Shcerbak)

[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food)Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące w segmencie Wine Type=Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)

 

Reklama