InPost startuje z kampanią promującą aplikację do robienia zakupów

InPost startuje z kampanią promującą aplikację do robienia zakupów

Właśnie rozpoczęła się nowa kampania promocyjna aplikacji InPost Fresh, która oferuje wygodne zakupy spożywcze z dostawą. Jej twarzą został Karol Kłos, jedna z najbardziej cenionych postaci w polskiej siatkówce.

InPost Fresh w najnowszej kampanii z Karolem Kłosem

O kampanii będzie szczególnie głosno w kanale digital, ale także na salach kinowych. Spot niesie informację, która może zaskoczyć szczególnie fanów siatkówki i dotychczasowej kariery Kłosa. Usłyszmy w niej, że "Karol Kłos żegna się z siatką". 

Jest to z pewnością zaskakująca wiadomość dla polskich kibiców. Ale już po chwili InPost wyjaśnia cały przekaz... Karol wcale nie kończy kariery! Żegna się z tradycyjnymi zakupami, dźwiganiem ciężkich siatek – i przerzuca się na nowoczesne zakupy przez aplikację InPost Fresh z dostawą do maszyny Paczkomat®. 

Karol jest bardzo aktywny w Internecie. Prowadzi swoje profile w social mediach w sposób zabawny i pasujący do InPost, dlatego był oczywistym wyborem do tego “siatkarskiego” konceptu. (...) Zależało nam, aby nowa kampania zbudowała napięcie i ciekawość, by chwilę później wywołać uśmiech i zaprosić do zakupów w aplikacji.

Karolina Podgórska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i wsparcia e-commerce.

Dwa lata po debiucie aplikacji InPost Fresh

InPost Fresh to aplikacja, która umożliwia zakupy spożywcze z dostawą do automatów Paczkomat®. Jej debiut miał miejsce zaledwie dwa lata temu, a już aplikacja zanotowała ponad milion pobrań.

Obecnie InPost Fresh współpracuje z ponad 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów do kupienia w 6 kategoriach, w tym: produkty spożywcze, porządki, kosmetyki i higiena oraz artykuły dla zwierząt. Darmową dostawę można uzyskać już przy zakupach za 50 złotych.


foto: mat. prasowe

Reklama