Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w branżę spożywczą. Teraz na wykorzystanie jej potencjału zdecydował się gigant na rynku napojowym – Coca-Cola. W ten sposób powstał unikalny napój, którego smak ma przenosić konsumentów setki lat do przodu.
Coca-Cola Zero Cukru 3000 powstała we współpracy z AI
Coca-Cola Zero Cukru 3000 to limitowana nowość w portfolio producenta. Niemały udział w jej stworzeniu miała sztuczna inteligencja. To właśnie na podstawie jej spostrzeżeń w połączeniu z wyobrażeniami na temat przyszłości konsumentów Coca-Cola stworzyła ten nowy, wyjątkowy produkt.
Sztuczna inteligencja brała także udział w kreatywnym tworzeniu opakowania Coca-Coli Zero Cukru 3000. W rezultacie tej kooperacji zobaczymy na nim jasne, optymistyczne odcienie fioletu, magenty i cyjanu uzupełnione srebrem nadającym futurystyczne wykończenie. Logo Coca-Cola® Creations składa się z musujących, rozproszonych bąbelków w różnych formach i kolorach.
Coca-Cola kontynuuje globalną platformę
Projekt związany jest z globalną platformą Creations, w ramach której marka wprowadza limitowane edycje swojego napoju oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla fanów kultowej marki.
Jaki smak ma Coca-Cola 3000?
Nowa Coca-Cola Zero Cukru 3000 ma pozwalać odkrywać "inspirujący smak" oraz "doświadczać jutra" – pisze producent. Co to właściwie oznacza? Starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola, Oana Vlad, wyjaśnia, że Coca-Cola Zero Cukru 3000 ma dawać wyobrażenie jak może smakować ten kultowy napój w 3000 roku, wszystko to za sprawą technologii opartej na sztucznej inteligencji.
To jednak nie koniec niespodzianek. Skanując puszkę Coca-Cola Zero Cukru 3000, fani zostają przeniesieni do Creations Hub, gdzie używając spersonalizowanego obiektywu 3000 AI, mogą zrobić zdjęcie i zobaczyć, jak świat może wyglądać za kilkadziesiąt lat dzięki wygenerowanej, futurystycznej wizji.
Coca-Cola Zero Cukru 3000 dystrybuuowana jest na wybranych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Nowa, limitowana edycja Coca-Cola Creations dostępna jest w puszkach o pojemności 250 ml w wybranych sklepach spożywczych sieci Żabka w Polsce od początku września.
foto: mat. prasowe