Delikatesy Centrum idą w kierunku digitalizacji. Sieć stawia na rozwój aplikacji

Delikatesy Centrum idą w kierunku digitalizacji. Sieć stawia na rozwój aplikacji

Budowanie lojalności klientów przez promocje to ważny element sieci Delikatesy Centrum. Po sukcesie poprzednich mobilnych promocji, detalista zamierza kontynuować rozwój i wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji mobilnej. 

Najnowsza akcja, którą dla klientów przygotowały Delikatesy Centrum nosi nazwę ŁAppacz. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje. Jak podkreśla sieć, aplikacja mobilna to ważne narzędzie komunikacji z klientem oraz budowania lojalności konsumentów w czasie inflacji.

ŁAppacz w Delikatesach Centrum

W ramach promocji ŁAppacz klienci sieci mogą codziennie skorzystać z dwóch nowych ofert. Jedna z nich dostępna jest dla wszystkich użytkowników, druga - po zrobieniu zakupów za minimum 15 zł za produkty wskazane w gazetce.

Klienci będą mogli korzystać z codziennych promocji w aplikacji już od 7 września. Akcja będzie komunikowana w kampanii telewizyjnej, radiowej oraz kanałami on-line.

Budowanie lojalności przez promocje

Promocje dla użytkowników aplikacji Delikatesy Centrum to ważny element strategii realizującej oczekiwania promocyjne konsumentów. Poprzednie akcje, takie jak ZdrAPPka, Kalendarz APPwentowy, Wielkamoc Pisanek przynosiły rekordowe wyniki sprzedaży produktów.

Przykładem może być trzecia edycja akcji ZdrAPPka, gdzie klienci sieci zdrapali ponad 10 milionów wirtualnych zdrapek, a ich zaangażowanie w loterię miało też przełożenie na wyniki sprzedażowe w sklepach. Idąc za ciosem, ŁAppacz to kolejny krok w budowaniu lojalności i zaangażowania klientów sieci za pomocą aplikacji mobilnej.

Coraz więcej Polaków szuka oszczędności, wybierając produkty w okazyjnych cenach. Aż 90% respondentów badania EY Future Consumer Index 2023 chce ostrożniej pochodzić do swoich wydatków, a 91% poszukuje tańszych miejsc na zakupy. W tak trudnym dla konsumenta czasie szczególnie zależy nam na zagwarantowaniu niskich cen i atrakcyjnych promocji w  Delikatesach Centrum, dlatego w ramach akcji ŁAppacz oferujemy bardzo konkurencyjne ceny na produkty ważne dla naszych klientów.

Agata Szczepaniak, Młodszy Kierownik ds. CRM w Grupie Eurocash

Delikatesy Centrum idą w kierunku digitalizacji

Delikatesy Centrum konsekwentnie rozwijają swoje możliwości komunikacji z klientem, a aplikacja mobilna pozostaje efektywnym narzędziem w tym obszarze, co łączy się z trendem digitalizacji.

Aplikacja Delikatesy Centrum powstała w 2018 roku i odnotowała już  ponad 3 mln pobrań. Poza programem lojalnościowym Delikarta, aplikacja oferuje dodatkowe, atrakcyjne benefity dostępne wyłącznie dla jej użytkowników. Daje możliwość skorzystania ze specjalnych ofert i promocji, umożliwia dostęp do historii zakupów, a także oferuje wygodne narzędzie do tworzenia list zakupowych z możliwością sprawdzenia dostępności produktów w sklepach.


foto: mat. prasowe