Tchibo wprowadza nową odsłonę swoich kawiarni. Zmiany weszły w życie od piatku 8 września. Od tego momentu klienci odwiedzający kawiarnie Tchibo w Polsce mogą doświadczyć zupełnie nowych materiałów komunikacyjnych i nowej koncepcji wizualnej. Co się zmieniło?
Nowe oblicze Tchibo
Główną zmianą w sklepach i kawiarniach Tchibo są odświeżone materiały komunikacyjne, na których znajdziemy powody, dla których warto odwiedzać lokale sieci. Jak przyznaje Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa, celem tych zmian jest zapewnienie klientom jak najlepszych wrażeń podczas wizyt w kawiarniach Tchibo. "Nowa komunikacja ma na celu pokazanie, że Tchibo to nie tylko sklep, ale także kawiarnia z aromatyczną, wysokiej jakości kawą i pysznymi ciastami" - wyjaśnia.
W ramach wprowadzanych zmian Tchibo chce również podkreślić różnorodność swojej oferty. Marka chce pokazać, że lokale sieci to nie tylko miejsce do zakupów, ale także strefa relaksu, gdzie można skosztować różnych kaw, napojów, słodkości, deserów i przekąsek.
Edukacja na temat kawy od samego źrodła
Wraz z nową koncepcją komunikacji Tchibo dąży także do coraz szerszego edukowania swoich dotychczasowych i nowych odbiorców. Dlatego kawiarnie Tchibo to miejsce, w którym Klienci dowiedzą się więcej o rodzajach kawy, a wykwalifikowani bariści doradzą, które ziarna wybrać i jaka metoda parzenia sprawdzi się najlepiej.
Oprócz zmian w komunikacji, Tchibo wprowadza także odświeżoną identyfikację wizualną swoich kawiarni. Nowe elementy obejmują apetycznie prezentowane menu, przejrzystą kartę napojów i deserów oraz atrakcyjne materiały graficzne, które pojawią się w kawiarniach.
Nowa koncepcja komunikacji Tchibo została opracowana we współpracy z Kolektywem Kreatywnym Berry na podstawie jakościowych badań konsumenckich. Wprowadzenie tych zmian zostanie poparte kampanią cyfrową i konkursami.
foto: unsplash