Coca-Cola wchodzi na fashion week. Powstała kolekcja inspirowana pracownikami

Coca-Cola wchodzi na fashion week. Powstała kolekcja inspirowana pracownikami

Dwa światy kultury spotykają się w wyjątkowej współpracy. Coca-Cola Zero Cukru właśnie ogłosiła globalną kooperację z odzieżową marką Highsnobiety. W jej wyniku powstanie nowa kolekcja ubrań inspirowana odzieżą roboczą pracowników Coca-Cola, której premiera odbędzie na tegorocznym fashion weeku w Nowym Jorku. 

Ubrania Coca-Cola x Highsnobiety

Wykorzystując workwear jako dominujący trend ostatniej dekady, w kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek.

Jesteśmy podekscytowani współpracą z Highsnobiety, która wpisuje się w charakter Coca-Cola Zero Cukru poprzez wyjątkowość prezentowanych projektów.

Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola

Współpraca z marką Highsnobiety, nie jest pierwszą tego typu kolaboracją w historii Coca-Coli, która wcześniej działała już między innymi z takimi markami jak Marc Jacobs, Junya Watanabe Man czy KITH.

Kolejna już dostępna w sprzedaży

Kolekcja jest dostępna w sklepieonline na stronie Highsnobiety oraz od 8 września w pop-up storze "Neu York" Highsnobiety, znajdującym się przy 21 Green Street w Nowym Jorku.

Marka przygotowała coś również dla polskich fanów Coca-Coli. Wybrane ubrania i gadżety związane z kampanią "Best Coke Ever" można znaleźć w aplikacji Coca-Cola, a 5 produktów można wygrać w specjalnej loterii.

Współpraca z marką Highsnobiety obejmuje pozbawione cukru produkty Coca-Coli Zero, które to stanowią już 37% portfolio marki. 


foto: mat. prasowe

Reklama