To ma być rewolucja! Właściciele OSHEE tworzą nową markę z najbogatszym Polakiem

To ma być rewolucja! Właściciele OSHEE tworzą nową markę z najbogatszym Polakiem

Eatyx to nowa marka, za którą stoją właściciele OSHEE, Dariusz Gałęzewski i Dominik Doiński, oraz jeden z najbogatszych Polaków, Michał Sołowow. W ofercie znajdziemy między innymi napoje oraz proszki, które po zalaniu wodą, mają zastąpić pełnowartościowy posiłek. Jak zapowiada Doliński, eatyx to przede wszystkim "zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy".

Marka eatyx w Polsce

Koncept, za którym stoją twórcy OSHEE – Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński – ma odpowiadać na kluczowe wyzwania, z jakimi mierzy się społeczeństwo w XXI wieku. Produkty pod marką eatyx zapewniając nowoczesne odżywianie i suplementację mają odpowiadać na takie problemy jak rosnące tempo życia, wzrost cen żywności czy nadmierna emisja gazów cieplarnianych. W jaki sposób?

W ramach oferty marki eatyx, która wcześniej występowała pod nazwą Futuryx Food, znajdziemy "funkcjonalne produkty ze starannie opracowanym, zbilansowanym składem". Chodzi przede wszystkim o gotowe i pełnowartościowe posiłki w postaci proszku lub dań, które należy zalać wodą. Ich przygotowanie ma zająć od 10 sekund do 5 minut. Tak przygotowana porcja ma zastąpić jeden posiłek i zapewnić sytość nawet do pięciu godzin. 

To jednak nie wszystko. Submarka OSHEE eatyx oferuje także gotowe napoje oraz batony. Podobnie jak w przypadku dań gotowych, tak również napoje eatyx oraz batony eatyx mają zastąpić jeden pełnowartościowy posiłek. 

To ma być przełom na światowym rynku FMCG

Nowa marka ma być kierowana do osób, które chcą mieć więcej czasu dla siebie oraz dbać o sylwetkę, a jednocześnie dostarczać sobie smacznego posiłku nie wpływając przy tym negatywnie na planetę. Właściciele marki zapowiadają, że eatyx sporo namiesza na rynku nie tylko krajowym, ale światowym. 

eatyx to nie tylko funkcjonalne i bardziej ekologiczne alternatywy klasycznych posiłków czy uzupełniające linię nowoczesne suplementy diety, ale przede wszystkim zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która – co powiem z pełnym przekonaniem – zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Dominik Doliński, jeden z założycieli marki

Idea marki wychodzi jednak poza wyłącznie codzienną alternatywę dla posiłków dla zabieganych konsumentów, która jest przy tym przyjazna dla środowiska. Założyciele eatyx widzą w hiperżywności spory potencjał do poprawy standardu życia narażonej ludności.

To jednocześnie narzędzie pozwalające działać skutecznie tam, gdzie przeludnienie, konflikty zbrojne, degradacja środowiska, klęski żywiołowe czy bezprecedensowe susze powodujące brak wody, grożą wizją braku bezpieczeństwa żywnościowego. Myślimy również o krajach zagrożonych brakiem dostępu do jakościowej żywności, w szczególności dla dzieci, dla których eatyx jako pełnowartościowa alternatywa klasycznego posiłku, może być często jedyną podstawą zdrowego rozwoju.

Dariusz Gałęzewski

Ile kosztują produkty eatyx w Polsce?

Produkty eatyx są wzbogacone o dodatkowe spektrum witamin, minerałów, cennych probiotyków i adaptogenów. Tym samym, jak podaje producent, mają zapewniać uczucie sytości od 3 aż do 5 godzin.

W ofercie marki eatyx od OSHEE znajdziemy m.in.:

  • batony w cenie 13,99 zł za sztukę,
  • posiłki w formie płynnej (gotowe do spożycia) 19,99 zł za 500 ml,
  • posiłki na zimno do samodzielnego sporządzenia w cenie 184,99 zł za 1350 g (15 porcji) lub 12,99 zł za 90 g,
  • posiłki na ciepło do samodzielnego sporządzenia w cenie 89,99 zł za 630 g (7 porcji) lub 13,99 zł za 90 g.

Każdy w produktów dostępny jest w kilku wersjach smakowych. 


foto: mat. prasowe

Reklama