CSR idzie w parze ze strategią Maspexu. Jak wygląda Efekt Kolibra w praktyce?

CSR idzie w parze ze strategią Maspexu. Jak wygląda Efekt Kolibra w praktyce?
CSR idzie w parze ze strategią Maspexu. Jak wygląda Efekt Kolibra w praktyce? CSR idzie w parze ze strategią Maspexu. Jak wygląda Efekt Kolibra w praktyce?

Grupa Maspex już od 17 lat tworzy największe programy CSR w Polsce, które docierają już średnio do co drugiego przedszkola i co trzeciej szkoły. W inicjatywach organizowanych przez giganta rynku FMCG uczestniczyło już ponad 16 mln dzieci. Mając świadomość swojego wpływu na otoczenie, Maspex nie zamierza jednak zwalniać tempa. 

Społeczna odpowiedzialność idzie w parze ze strategią Maspexu

Działania CSR Grupy Maspex są nie tylko rozległe, ale także długofalowe, co czyni ją jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku edukacyjnym. Ich zróżnicowane tematycznie inicjatywy wprowadzają dzieci w świat zdrowego odżywiania, ekologii, aktywności fizycznej oraz bezpieczeństwa.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest edukacja dzieci i młodzieży, od której zależy nie tylko ich zdrowie i samopoczucie, ale też przyszłość naszej planety. Dlatego od lat angażujemy się w ogólnopolskie projekty ukierunkowane na znajomość zasad odżywiania i gotowania, zasad bezpieczeństwa, ekologii a także aktywność fizyczną. Co roku nauczyciele pozytywnie oceniają udział w naszych inicjatywach, a to napędza nas do dalszego rozwoju naszych programów.

Daniel Karaś, Manager ds. CSR Grupy Maspex

Działania te wpisują się w strategię "Efekt Kolibra", która koncentruje się na tworzeniu pozytywnego wpływu na otoczenie biznesowe, naturalne i społeczne. Jednym z najważniejszych filarów tej strategii jest promowanie zdrowego stylu życia, a edukacja dzieci i młodzieży jest kluczowym elementem tego procesu. Maspex nie tylko dostarcza wiedzy na temat prawidłowego żywienia i aktywności fizycznej, ale także kształtuje świadomość ekologiczną i dba o bezpieczeństwo najmłodszych.

Programy edukacyjne Maspexu

Nowy rok szkolny to również czas na start kolejnych edycji programów edukacyjnych Grupy Maspex. Działania te stanowią nie tylko ważny element działań CSR firmy, ale również istotny wkład w kształtowanie przyszłości naszej młodzieży. Programy edukacyjne Grupy Maspex obejmują:

  • Akademia Lubella  we współpracy z Fundacją Polskie Dzieci Maspex promuje właściwe nawyki żywieniowe i uczy młodych ludzi, jak komponować różnorodne posiłki. W tym roku premierę miała pierwsza edycja programu w odświeżonej odsłonie, w której nowością jest zaangażowanie młodzieży do samodzielnego prowadzenia lekcji.
  • Kubusiowi Przyjaciele Natury – inicjatywa skupia się na edukacji ekologicznej dla przedszkoli i szkół podstawowych. W ostatniej edycji programu uczestniczyła rekordowa liczba 1,3 miliona dzieci.
  • Akademia Bezpiecznego Puchatka – inicjatywa skierowana do klas I szkół podstawowych, uczy dzieci o bezpieczeństwie w pięciu sferach: na drodze, w domu, w szkole, w Internecie i w relacjach z rówieśnikami.
  • Puchar Tymbarku – turniej piłkarski dla dzieci, który promuje aktywność fizyczną i rywalizację sportową. W tym roku do rozgrywek zapisało się prawie 100 tysięcy młodych sportowców.

Grupa Maspex jest świadoma swojej roli jako lidera rynku i stara się działać w zrównoważony sposób. Podążając za filozofią "Efektu Kolibra," firma angażuje się w promowanie zdrowego stylu życia, eliminację cukru dodanego w napojach dla dzieci oraz rozwijanie świadomości ekologicznej. Odpowiedzialność wobec przyszłych pokoleń i planety jest priorytetem Grupy Maspex.


foto: mat. prasowe

Reklama