Królewskie umieszcza na puszkach wizerunki zawodników Legii

Królewskie umieszcza na puszkach wizerunki zawodników Legii

Piwo Królewskie z wizerunkami zawodników Legii Warszawa właśnie pojawiło się na sklepowych półkach. Na ośmiu limitowanych puszkach znajdziemy "Królewski skład". Na opakowaniach piwa Królewskie znaleźli się: Rafał Augustyniak, Dominik Hładun, Artur Jędrzejczyk, Bartosza Kapustka, Tomas Pekhart, Yuri Ribeiro, Patryk Sokołowski i Paweł Wszołek.

Piwo Królewskie z wizerunkiem zawodników Legii Warszawa

Marka Królewskie to jeden z najsilniejszych regionalnych brandów w Polsce, który nieprzerwanie od niemal 20 lat kontynuuje współpracę sponsoringową z klubem piłkarskim Legia Warszawa. W czerwcu br. współpraca ta została przedłużona na kolejne trzy lata. 

Nie powinno zatem dziwić, że Królewskie postanowiło uczcić piłkarzy warszawskiego klubu umieszczając ich wizerunku na puszkach. To pierwsza taka akcja w historii firmy. Limitowane opakowania Królewskiego z piłkarzami Legii Warszawa właśnie trafiły na półki sklepowe. 

Tuż przed ogłoszeniem kolejnego kontraktu, wielu fanów komentowało w Internecie, że nie wyobrażają sobie Królewskiego bez Legii i Legii bez Królewskiego. Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru klubu i jego zawodników.

Łukasz Dąbrowski, kierownik marki Królewskie

Piłkarze Legii na puszkach Królewskiego

W "Królewski skład", bo tak nazywa się kolekcja ośmiu puszek z wizerunkami piłkarzy Legii, wchodzą:

  • Rafał Augustyniak,
  • Dominik Hładun,
  • Artur Jędrzejczyk,
  • Bartosza Kapustka,
  • Tomas Pekhart,
  • Yuri Ribeiro,
  • Patryk Sokołowski,
  • Paweł Wszołek.

Dodatkowo na puszkach umieszczone zostały również informacje o każdym z zawodników. 

Piwo Królewskie w piłkarzamy Legii - do kiedy?

Limitowana edycja puszek zostanie z nami do grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Dyrektor komercyjny Legii Warszawa, Paweł Kokosza, przyznał, że już teraz do klubu docierają bardzo pozytywne komentarze dotyczące projektu przedstawienia sylwetek zawodników na etykietach. "Spodziewamy się podobnej reakcji rynku po premierze" – dodał.


foto: mat. prasowe

Reklama