Trwa kampania herbat zielonych Big-Active, pod hasłem „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Obejmuje ona emisje spotu w stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online - na YouTube, Player oraz PolsatGo. Dynamiczny, zaskakujący, a przy tym zmysłowy i kobiecy materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności, którą zapewniają zielone herbaty Big-Active.
Herbaty zielone Big-Active to oryginalne kompozycje dużych liści herbaty ze starannie dobranymi dodatkami, takimi jak egzotyczne owoce i barwne płatki kwiatów. Zamknięte w przezroczystej torebce, zachwycają pełnią smaku i aromatu, dostarczając wyjątkowych doznań i chwil przyjemności każdego dnia. Dzięki ekspresowym zielonym herbatom Big-Active, wspaniały napar można przygotować szybko i bardzo wygodnie.
To właśnie te ich wyróżniki stały się inspiracją do kampanijnego spotu.
Już wkrótce rozpocznie się także kampania display oraz na platformach Facebook i Instagram. Jej celem będzie wzmocnienie świadomości szerokiego portfolio marki Big-Active, które tworzą między innymi herbaty zielone, białe, czarne aromatyzowane i czerwone. Przygotowane w ramach kampanii materiały pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach kobiecych i lifestylowych.