Mlekpol aktywuje konsumentów. Marka Łaciate rusza z kolejną edycją loterii

Mlekpol aktywuje konsumentów. Marka Łaciate rusza z kolejną edycją loterii

Loteria mleczek smakowych Łaciatych wystartowała wraz z początkiem września 2023. To już trzecia edycja akcji, w której miłośnicy produktów Mlekpolu codziennie mają szansę na wyjątkowe nagrody.

Loteria mleczek Łaciatych

W loterii biorą udział mleka smakowe Łaciate w loteryjnym i standardowym opakowaniu, zawierające unikalny kod promocyjny w górnej części opakowania. Loteria trwa od 4 września do 29 października 2023 r.

Każdego dnia losowane są dwie nagrody: przenośna konsola do gier Steam Deck, wyposażona w wbudowany ekran dotykowy i kontrolery, a także doładowanie konta  Steam o wartości 70 zł (e-kod), umożliwiające kupowanie gier na platformie. 

Loteria jest kontynuacją kampanii marketingowej „Graj w Łaciate”, której celem jest edukacja najmłodszych w kwestii ekologii. W jej ramach w maju powstała zręcznościowa gra online, w której zwierzęta z opakowań mleczek zbierają śmieci porzucone przez ludzi. Kampania jest także okazja do szerszej promocji uwielbianych  przez dzieci mleczek smakowych.

Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol

Jak wziąć udział w loterii Łaciate?

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić trzy mleczka smakowe Łaciate, zachować kody z opakowań oraz dowód zakupu. Następnie należy zarejestrować zgłoszenie na stronie grajwlaciate.pl i sprawdzić wygraną.

Loteria „ Graj w Łaciate” wspierana jest szeroko zakrojoną kampanią digitalową, m.in. poprzez dedykowany landing page, działania na TikToku, w gazetkach promocyjnych online oraz kampanię programmatic. Za jej realizację z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska, Brand Manager marki. 


foto: mat. prasowe

Reklama