Patrycja Giurko, FoodCare: Kanał convenience jest niezmiernie ważny dla marki 4MOVE

Patrycja Giurko, FoodCare: Kanał convenience jest niezmiernie ważny dla marki 4MOVE

Marka 4MOVE ogłosiła ważne partnerstwo z Jeremim Sochanem, cenionym koszykarzem NBA, który stanie się ambasadorem firmy. To wyjątkowe wydarzenie zapowiada istotny etap w rozwoju marki.

Wprowadzenie Jeremiego Sochana jako ambasadora marki 4MOVE wiąże się z naturalnym pytaniem o ewentualne przesunięcia w strategii dystrybucji. Patrycja Giurko, dyrektorka kategorii napojów w FoodCare, spytana przez naszą redakcję o tę kwestie podczas konferencji prasowej podkreśliła znaczenie dostosowywania kanałów dystrybucji do preferencji klientów.

Zawsze stawiamy na te kanały, które są najbardziej atrakcyjne dla naszych klientów. W kontekście rynku FMCG, niemal 40% sprzedaży generują dyskonty.

Patrycja Giurko, dyrektorka kategorii napojów w FoodCare

Dyskonty nie są jednak jedynym kanałem, na którym skupia się firma. Jak przyznała Patrycja Giurko bardzo ważnym kanałem dla FoodCare jest również handel nowoczesny, w szczególnie popularne centra handlowe, co pokazuje, że producent dąży do utrzymania dostępności produktów dla jak najszerszego grona klientów. 

Dla produktów marki 4MOVE, jak dodała Patrycja Giurko, ogromne znaczenie ma także kanał convenience, czym marka podkreśla praktyczność oraz wygodę, jakie oferują produkty 4MOVE w codziennym życiu konsumentów.


foto: mat. redakcji

Reklama