Proxi.cloud stawia na AI. Pomoże w tym nowy Marketing Manager

Proxi.cloud stawia na AI. Pomoże w tym nowy Marketing Manager

Firma technologiczna Proxi.cloud, która zajmuje się geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam w Polsce, ogłosiła wzmocnienie swojego zespołu. Dr Nikodem Sarna dołączył do zespołu jako Marketing Manager, wnosząc ze sobą bogate doświadczenie w obszarze nowych technologii w marketingu oraz świetną znajomość rynku.

Nowy Marketing Manager w Proxi.cloud

Dr Nikodem Sarna ma za sobą długoletnie doświadczenie w dziedzinie nowych technologii w marketingu, zarówno w praktyce, jak i badaniach naukowych. Wszechstronne umiejętności zdobywał w agencjach mediowych, takich jak Publicis Groupe i Matterkind, oraz w firmach technologicznych, m.in. Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart (obecnie Equativ) i YOC.

W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę na temat efektywności modelu programmatic, co daje mu solidne podstawy w zrozumieniu dynamicznych aspektów rynku reklamowego. 

Mateusz Chołuj, CEO Proxi.cloud, podkreśla, że wybór dr Sarnej na to stanowisko był motywowany nie tylko jego wiedzą i doświadczeniem, ale także zdolnością do spojrzenia na rynek z różnych perspektyw. 

Proxi.cloud postawi na AI?

W Proxi.cloud, jako nowy Marketing Manager, dr Sarna zajmie się opracowaniem, a następnie egzekwowaniem i ewaluowaniem strategii marketingowej firmy. Będzie odpowiadał m.in. za dobór kanałów komunikacji, produkcję treści i zaangażowanie w wydarzenia branżowe, ale też współudział w budowaniu nowych produktów.

Dodatkowo dr Sarna zajmie się implementacją rozwiązań opartych o AI. "Dane płyną w żyłach Proxi.cloud, a do tego cechuje nas sprzyjająca innowacyjności kultura organizacyjna. Dlatego też głęboko wierzę w sukces tych przedsięwzięć" – przyznaje.

Mateusz Chołuj podkreśla, że dr Sarna już od pierwszego dnia pracy wniósł świeże spojrzenie do marketingu i produktu spółki. "Nie mam wątpliwości, że dzięki swojemu kreatywnemu, ale też metodycznemu podejściu z miesiąca na miesiąc będzie wnosił jeszcze więcej" – powiedział Mateusz Chołuj, CEO Proxi.cloud.

Jak dodał Chołuj, niezwykle cenna jest dla firmy również również praca akademicka dr Sarny prowadzona w obszarach sztucznej inteligencji. "Od tego roku testujemy i wdrażamy rozwiązania AI w Proxi.cloud i wiemy, że będzie to jedna z naszych bardzo silnych przewag konkurencyjnych" – zapowiedział.


foto: Dr Nikodem Sarna, nowy Marketing Manager w Proxi.cloud (mat. prasowe)

Reklama