Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie, pojawią się także w kanałach Darii Ładochy.
Musy owocowe to produkty dżemowe w innowacyjnej formie i opakowaniu, które Herbapol stworzył w oparciu o potrzeby współczesnych konsumentów oraz nowe trendy żywieniowe. Wyróżnia je mnogość kulinarnych zastosowań, wygoda użytkowania, a także lubiane smaki. To sposób na urozmaicenie wielu domowych deserów i dań – nie tylko tych „na słodko”.
Właśnie na tych niezwykle szerokich możliwościach wykorzystania musów w kuchni opiera się nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której udział bierze Daria Ładocha.
Spoty powstałe na potrzeby kampanii będą szeroko emitowane w Internecie – na YouTube, kanałach VOD, a także Facebook oraz Instagram.