Sir Edmond Gin to marka, którą wielu konsumentów może kojarzyć z półek sklepowych, w tym także Winnicy Lidla. Trunek ten produkowany jest w holenderskim mieście Schiedam w destylarni Hermana Jansena, a jego debiut miał miejsce zaledwie siedem lat temu. Producent właśnie poinformował o ważnym partnerskie, dzięki któremu marka wyjdzie daleko poza obecne granice.
Mowa o najnowszej współpracy z firmą Amistad Spirits, dzięki której Sir Edmond Gin zadebiutuje w siódmym co do wielkości i drugim co do liczby ludności kraju na świecie.
Sir Edmond Gin w Indiach
Jak podaje producent, rynek alkoholi w Indiach notuje imponujący roczny wzrost skumulowany (CAGR) wynoszący 7,2% w latach 2021-2026 (Global Data), co dodatkowo zapowiada obiecujące lata dla ginu.
Jak dodał Sachin, firma jest pewna, że razem uczynią Sir Edmond Gin jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ginowych na indyjskim rynku. Amistad Spirits to wyspecjalizowana firma dystrybucyjna.
Nieco więcej szczegółów dotyczących dalszej ekspansji marki zdradził natomiast współzałożyciel Dominique. Przyznał, że Indie to ogromny rynek w związku z czym firma w najpierw skupi się na budowaniu marki w Delhi, Chandigarh, Maharasztrze i Harianie w pierwszym roku. "Po osiągnięciu stabilnej pozycji, będziemy kontynuować naszą podróż w stany takie jak Radżastan, Goa, Bengal Zachodni i Uttarakhand" - dodał.
foto: stockadobe(chas53)