Duża marka ginu wkracza do Indii. Chce być jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów

Duża marka ginu wkracza do Indii. Chce być jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów

Sir Edmond Gin to marka, którą wielu konsumentów może kojarzyć z półek sklepowych, w tym także Winnicy Lidla. Trunek ten produkowany jest w holenderskim mieście Schiedam w destylarni Hermana Jansena, a jego debiut miał miejsce zaledwie siedem lat temu. Producent właśnie poinformował o ważnym partnerskie, dzięki któremu marka wyjdzie daleko poza obecne granice.

Mowa o najnowszej współpracy z firmą Amistad Spirits, dzięki której Sir Edmond Gin zadebiutuje w siódmym co do wielkości i drugim co do liczby ludności kraju na świecie.

Sir Edmond Gin w Indiach

Jak podaje producent, rynek alkoholi w Indiach notuje imponujący roczny wzrost skumulowany (CAGR) wynoszący 7,2% w latach 2021-2026 (Global Data), co dodatkowo zapowiada obiecujące lata dla ginu.

Jesteśmy zachwyceni, że będziemy mieli okazję zaprezentować Sir Edmond - wyjątkowy produkt o niezwykłym charakterze, który wyróżnia się spośród innych ginów obecnie na indyjskim rynku. To produkt najwyższej jakości, z niezwykłą historią i niesamowitymi ludźmi za nim stojącymi.

Sachin, co-founder & CEO, Amistad Spirits

Jak dodał Sachin, firma jest pewna, że razem uczynią Sir Edmond Gin jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ginowych na indyjskim rynku. Amistad Spirits to wyspecjalizowana firma dystrybucyjna.

Nieco więcej szczegółów dotyczących dalszej ekspansji marki zdradził natomiast współzałożyciel Dominique. Przyznał, że Indie to ogromny rynek w związku z czym firma w najpierw skupi się na budowaniu marki w Delhi, Chandigarh, Maharasztrze i Harianie w pierwszym roku. "Po osiągnięciu stabilnej pozycji, będziemy kontynuować naszą podróż w stany takie jak Radżastan, Goa, Bengal Zachodni i Uttarakhand" - dodał.


foto: stockadobe(chas53)

Reklama