BAITZ to zupełnie nowa marka własna, którą Biedronka właśnie wprowadziła do sprzedaży. W sklepach sieci znajdziemy pod nią przede wszystkim przekąski, których grupą docelową mają być przedstawiciele generacji Z. Biedronka wpadła na pomysł, jak do nich dotrzeć. W promocji nowej marki własnej postawiła na współpracę ze znanymi wśród Gen Z influencerami.
BAITZ w Biedronce
Rogal z czekoladą i trzy rodzaje czekoladowych ciasteczek to pierwsze produkty, które Biedronka zaprezentowała pod nową marką własną BAITZ. Ta, jak podaje detalista, ma być skierowana do młodych ludzi, a przede wszystkim do przedstawicieli pokolenia Z, a więc osób urodzonych po 1995 roku.
W związku z tym także opakowania zostały dostosowane "do stylu życia młodego pokolenia". Produkty BAITZ znajdują się m.in. w torebkach typu Open - Close, które pozwalają na wielokrotne korzystanie z przekąsek, bez ryzyka rozsypania się ich w torbie lub są pakowane osobno, umożliwiając zabranie ze sobą tylko kilku sztuk z całej paczki lub podzielenia się nimi z przyjaciółmi.
Jak wyjaśnia menedżerka ds. rozwoju marki w Biedronce, Marta Kostek, nowa marka własna BAITZ opiera się na trzech cechach – energii, nowoczesności i nonszalancji.
Ile kosztuje rogal BAITZ i ciasteczka BAITZ?
W asortymencie marki BAITZ znajdą się na ten moment wyłącznie czekoladowe przekąski w różnych wariantach. Dostępne są:
- czekosandwiche BAITZ – chrupiące herbatniki przełożone kremowym nadzieniem z mlecznej czekolady w cenie 5,99 zł za opakowanie,
- crispy ciasteczka z nadzieniem z orzechów laskowych BAITZ w cenie 7,99 zł za opakowanie,
- cocoa rogal BAITZ – rogalik z nadzieniem kakaowym w cenie 1,99 zł za sztukę,
- wanilia cookiez BAITZ – delikatne ciastka z kremem waniliowym i w powłoce z mlecznej czekolady w cenie 12,94 zł za opakowanie.
Jedenastu influencerów promuje markę BAITZ w social mediach
W związku z konkretnie sprecyzowaną grupą odbiorców marki BAITZ, Biedronka postawiła na sprawdzony mechanizm promocji. Detalista wykorzystał wizerunki znanych i rozpoznawalnych przez pokolenie Z, czyli 20-latków i nastolatków, twórców internetowych.
Wśród zaproszonych do kampanii 11 influencerów znaleźli się m.in. znana tiktokerka kameleMONA, która dzieli się ze obserwatorami pasją do szycia i konstruowania, malarz i fotograf Robert Mainka, iluzjonista Maciej Piskorz znany szerszej jako poka_sztuczke, szachista i przedsiębiorca Michał Kanarkiewicz, artystka ivoadventures czy kucharz i miłośnik kuchennych eksperymentów tworzący na TikToku pod nazwą themararek.
Kampania z obecnością influencerów odbywa się głównie na profilach twórców na TikToku. Każdy z nich nawiązuje w swoich materiałach do innych pasji.
foto: mat. prasowe