Kultowe draże korsarze czy wafelki Elitesse od wadowickiej marki Skawa są bez wątpienia smakiem dzieciństwa dla wielu Polaków. Słodycze te właśnie mają przeżyć istny renesans na... TikToku.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A. wraz z krakowską agencją Abanana, należącą do Grupy Eura7, postanowiły przyciągnąć nowe pokolenie odbiorców i podzielić się radością związana z ich wyjątkowymi słodyczami. Posłużyć ma do tego wciąż zyskująca popularność platforma TikTok.
Kultowe draże korsarze od Skawy idą po najmłodsze pokolenie
Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana, wyjaśnia, że celem działań realizowanych we współpracy z marką Skawa jest nie tylko zwiększenie zasięgu przekazu marketingowego, ale również budowanie społeczności wokół marki Skawa Wadowice.
Przy współpracy z milenialsami (pokolenie Y) oraz generacją Z, agencja chce dotrzeć do jeszcze młodszej grupy odbiorców, pokolenia Alpha, które jest dorastające w erze nieograniczonego dostępu do nowoczesnych technologii i potrzebuje szybkiej komunikacji.
TikTok współczesnym kanałem dotarcia
Wybór TikToka jako kanału promocyjnego okazał się dla agencji oczywisty. Jak wyjaśnia Aneta Wloczek z Grupy Eura7, która jest odpowiedzialna za projekt, produkty marki Skawa Wadowice są już doskonale znane wśród milenialsów oraz gen Z. Jak jednak dodaje, mają one duży potencjał, aby wejść na stałe do koszyka zakupowe generacji jeszcze młodszej, czyli Alpha.
Millenialsów oraz pokolenie Z i Alpha łączy jeden ważny czynnik – mianowicie dorastanie w warunkach nieograniczonego dostępu do nowoczesnych technologii, co generuje potrzebę szybkiej komunikacji. Mając to względzie firma wybrała kanał, który spełni te wymagania, a więc platformę TikTok.
"Ukłon w stronę najmłodszych"
Michał Nykiel, specjalista ds. sprzedaży SKAWA S.A., podkreśla, że słodycze Skawa Wadowice są owocem trwającej od pokoleń pasji, a jakość i tradycja zawsze były nadrzędnymi wartościami firmy. "Żeby być blisko najmłodszego pokolenia, postanowiliśmy wykorzystać przekaz medialny, po który chętnie ta grupa wiekowa sięga. Zachowując tradycję, robimy jednocześnie ukłon w stronę naszych najmłodszych konsumentów" – dodaje.
Jak podaje agencja Abanana, pierwsze TikToki potwierdziły trafność obranego kierunku. "Dobry pomysł, kreatywne podejście i właściwy insight w połączeniu z sentymentem, którym część odbiorców darzy markę, powodują, że treści przez nas opracowane wzbudzają niezwykle pozytywne emocje wśród konsumentów w szerokim przedziale wiekowym" – podsumowuje Paulina Kasprzyk, Social Media Manager w Abanana.
Słodycze Skawa Wadowice mają szansę na drugą młodość dzięki swojej obecności na TikToku. Dzięki starannie zaplanowanym kampaniom, marka ma możliwość przyciągnięcia nowych pokoleń odbiorców.
Foto: mat. prasowe