Lagardère Travel Retail, firma odpowiedzialna za rozwój marki So Coffee, świętuje kolejne osiągnięcie – otwarcie pierwszej kawiarni w Zielonej Górze.
Spółka, która działa na terenie całego kraju, prowadzi już blisko 50 kawiarni So Coffee, potwierdzając tym samym zaangażowanie w rozwój tej kawiarnianej marki. Jak informuje Lagardère Travel Retail, So Coffee znajduje się wśród pięciu kluczowych w portfolio firmy marek.
So Coffee w Zielonej Górze
Nowa kawiarnia So Coffee w Zielonej Górze, mieszcząca się na poziomie 0 w Focus Mall - największym centrum handlowo-rozrywkowym w mieście – zajmuje powierzchnię prawie 93 metrów kwadratowych i może pomieścić prawie 50 gości. To już 25. miasto, w którym marka So Coffee zadomowiła się na rynku kawiarnianym. Oficjalne otwarcie miało miejsce 21 czerwca 2023 roku.
Równoległy rozwój dwóch kawiarnianych marek
Maciej Gajkowski, Head of Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce, podkreśla, że firma ma ambitne plany rozwoju w segmencie foodservice w Polsce. Dlatego równolegle rozwijane są dwie kawiarniane marki w portfolio spółki – So Coffee oraz Costa Coffee. Aktualnie poszukiwane są także nowe lokalizacje dla obu brandów, aby jeszcze lepiej spełnić oczekiwania klientów.
So Coffee to marka autorska, której przewodnią wartością jest jakość serwowanych napojów i przekąsek. Marka świętowała swoje 10-lecie pod koniec ubiegłego roku, a wraz z jubileuszem przeszła rebranding, który objął zmianę identyfikacji wizualnej oraz wystroju wnętrz kawiarni. Jest to jednocześnie jedna z pięciu kluczowych marek w strategii rozwoju firmy, obok takich marek jak Relay, Inmedio, Aelia Duty Free i 1Minute Smacznego!.
Zielona Góra jest już 25. miastem, w którym obecna jest marka So Coffee. Marka cieszy się rosnącą popularnością wśród konsumentów, przyciągając ich zarówno w centrach handlowych, outletach, jak i na lotniskach. Miesięcznie kawiarnie So Coffee odwiedza ponad 190 tysięcy osób.
Foto: mat. prasowe