Candy POP otwiera pierwszy sklep w Polsce. "Szukaliśmy większego rynku do rozwoju"

Candy POP otwiera pierwszy sklep w Polsce. "Szukaliśmy większego rynku do rozwoju"
candy pop sklep candy pop w polsce sklep candy pop candy pop warszawa sklep candy pop Candy POP otwiera pierwszy sklep w Polsce. "Szukaliśmy większego rynku do rozwoju"

Litewska sieć sklepów Candy POP, która słynie ze sprzedaży słodyczy z różnych zakątków świata, otwiera pierwszy stacjonarny sklep w Polsce. Spytaliśmy Dovydasa Juškysa, CEO w Candy POP, o podłoże tej decyzji. 

Candy POP w Polsce – pierwszy sklep stacjonarny

Candy POP to marka, która pojawiła się na rynku w 2014 roku. W jej asortymencie znajdują się produkty pochodzące głównie z USA i Azji. Jednym z głównych obszarów działalności Candy POP jest handel online. Firma posiada jednak również 20 sklepów w regionie bałtyckim.

Do tej pory Candy POP był dostępny na polskim rynku wyłącznie jako sklep online. W jego ofercie znajdowały się produkty znane z różnych zakątków świata, jak amerykańskie czekolady Hershey's lub Reese's czy azjatyckie zupy ramen lub paluszki Pocky. Teraz ma się to zmienić. Od 26 lipca 2023 roku polscy klienci mają możliwość zrobić zakupy w Candy POP również stacjonarnie.

Candy POP w Złotych Tarasach

Sklep internetowy Candy POP zadebiutował na naszym rynku na początku 2023 roku. Zaledwie siedem miesięcy od otwarcia sklepu online marka zdecydowała się na rozszerzenie działalności o pierwszy sklep stacjonarny.

Sklep Candy POP został oficjalnie otwarty 26 lipca 2023 roku. Nowa placówka znajduje się w CH Złote Tarasy w Warszawie. Na oficjalnym otwarciu sklepu Candy POP pojawili się znani influencerzy – Natsu oraz Jasper.

Skąd decyzja o wejściu na polski rynek?

Prezes Candy POP, Dovydas Juškys, w odpowiedzi na pytania redakcji wiadomoscispozywcze.pl wyjaśnił, że wybór Polski na kolejną lokalizację firmy wynikał z widocznego potencjału tego rynku. "Szukaliśmy większego rynku dla naszego rozwoju i po wizycie w Polsce dostrzegliśmy potencjał" – przyznał Dovydas Juškys, CEO Candy POP.

Dodał przy tym, że chociaż Polska ma już różnorodne sklepy ze słodyczami, Candy POP ma nadzieję wyróżnić się na rynku i "zaoferować wyjątkowe doświadczenia". Jak zdradził, firma skupi się w pierwszej kolejności na zrozumieniu i dostosowaniu się do lokalnych potrzeb klientów, aby sklepy działały "płynnie i z maksymalną wydajnością".

Debiut Candy POP na polskim rynku to kolejny krok w rozwoju tej dynamicznej litewskiej firmy. CEO firmy zaznacza jednak przy tym, że obecność online jest równie ważna dla nowoczesnego konsumenta, który w ten sposób może poznać markę oraz sprawdzić wszystkie produkty, które oferuje w asortymencie. Przyszłość Candy POP na polskim rynku zapowiada się bardzo obiecująco.

Więcej zdjęć sklepu Candy POP w galerii pod zdjęciem głównym.


Foto: mat. prasowe

Reklama