Kantar przeprowadził badanie na temat form dostaw przesyłek jakie wybierają Polacy. Liderem według kupujących jest Paczkomat® InPost. Aż 94% kupujących online wybiera właśnie taką formę dostawy.
I konsumenci i przedsiębiorcy
Z badań Kantar wynika, że nie tylko kupujący wypierają usługę InPost dla swoich przesyłek. Również 82% sprzedających online wybiera Paczkomat® jako formę wysyłki.
Z badania wynika także, że 82% polskich internautów uważa, że Paczkomat® InPost to najbardziej ekologiczna forma dostaw. Badani wskazali, że InPost wykorzystuje nowe technologie (81%), dostarcza przesyłki na czas (82%), można polegać na tej formie dostaw (77%) oraz że lubią właśnie tę markę (78%).
Rozpoznawalność i wiele nagród
Jak pokazują badania konsumenckie InPost jest bardzo rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Aż 97% wynosi znajomość wspomagana marki, a znajomość spontaniczna to 83%.
Właścicel marki Paczkomat® jest też laureatem polskiej edycji nagrody Best Brands Award. Został też nagrodzony w kategorii Best Life Changing Technology Brand. To wyróżneinie za innowacje i rozwiązania, które wpłynęły na zmianę życia konsumentów.
Na koncie InPost w 2023 roku pojawiły się też 4 nagrody Mobile Trends Awards 2022. Tym samym został firmą z największą liczbą wyróżnień w tym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost Mobile, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.
fot.: materiały prasowe