Kategoria musów owocowych typu pouch w Polsce odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży, co potwierdzają najnowsze dane Centrum Monitorowania Rynku (CMR). Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR, wskazuje, że w 2022 roku kategoria ta zanotowała imponujący, 28%, wzrost wartości w całym panelu detalicznym, włączając w to hipermarkety i dyskonty, w porównaniu do roku poprzedniego.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Który kanał sprzedaży odpowiada za 2/3 sprzedaży musów owocowych pouch?
- W jakim tempie rośnie średnia półka sklepowa z musami owocowymi?
- Jakie udziały w wartości sprzedaży posiada lider kategorii.
Kategoria musów owocowych typu pouch w Polsce
Kategoria musów owocowych rośnie z roku na rok. W 2022 roku jej wartość zwiększyła się o 28% w porównaniu do 2021 roku. W tym czasie wzrosła również liczba transakcji i liczba sprzedanych opakowań musów owocowych.
Dyskonty odgrywają kluczową rolę w sprzedaży musów owocowych, generując ponad 2/3 wartości sprzedaży w całym 2022 roku. Drugim najważniejszym kanałem sprzedaży dla tej kategorii są sklepy małoformatowe z kioskami i salonikami prasowymi.