OSHEE dąży do pozycji lidera zarówno w świadomości konsumentów, jak i w dostępności fizycznej. Polska marka koncentruje się zarówno na eksporcie jako możliwości rozwoju, jak również strategicznych partnerstwach z czołowymi sportowcami i ligami oraz odświeżaniu swojego wizerunku, by przyciągać młodszych konsumentów. Tadeusz Czarniecki, CMO w firmie OSHEE, w rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl podkreśla znaczenie tych działań dla rozwoju marki.
Globalne współprace i plany na eksport
"OSHEE ma być numerem jeden w świadomości i dostępności" – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE. Partnerstwa z wybitnymi sportowcami i ligami, jak tenisistka Iga Świątek czy hiszpańska La Liga, stanowią kluczowy element tej strategii.
Tadeusz Czarniecki przyznał, że ogłoszone niedawno partnerstwa pokazują, że "patrzymy na markę bardzo globalnie, a także na eksport jako możliwość rozwoju". Jak dodał, wyrażają one także plany, które są już realizowane na rynkach eksportowych. Zaznaczył jednak, że jest jeszcze "sporo do zrobienia".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Ciągłe odmładzanie marki
Poza globalną komunikacją, ważnym aspektem dla OSHEE jest utrzymanie świeżości marki i przyciągnięcie młodszych konsumentów. Firma istnieje od kilkunastu lat, jednak nie chce być postrzegana jako marka kojarząca się z przeszłością.
Właśnie dlatego OSHEE stale odświeża swój wizerunek, a współpraca z 22-letnią Igą Świątek, która oprócz osiągnięć sportowych wyróżnia się dojrzałością i inspirującym podejściem do życia, idealnie wpisuje się w tę strategię. "Idziemy do przodu. Idziemy do przodu z Igą, idziemy z LaLigą, a zaraz z kolejnymi współpracami, które będziemy ogłaszać" – przyznał CMO OSHEE.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Szeroka dystrybucja strategią OSHEE
Czarniecki przyznał, że OSHEE zdecydowanie dąży do bycia liderem nie tylko pod względem świadomości, ale także dostępności swoich produktów. "Nie ma czegoś takiego, ze sobie wybieramy jakiś kanał" – zaznaczył i dodał, że firma pójdzie teraz "absolutnie szeroką ławą".
W swojej strategii OSHEE skupia się na tym, aby być wszędzie tam, gdzie jest konsument, ponieważ – jak przyznał Czarniecki – same produkty OSHEE są także reklamą firmy. W związku z tym, nawet jeżeli dany kanał nie jest kluczowy pod kątem sprzedaży, to firma dba o to, by klient widział produkty OSHEE i miał do nich dostęp.
Foto: Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE (mat. redakcji)