Marka Mars jest znana na całym świecie, ale na polskim rynku jest już też około 20% marek własnych. Z drugiej natomiast strony, według badań, 25% polskich konsumentów nie rozróżnia marki własnej od produktu markowego. Pokazuje to, że w dobie wysokiej inflacji wiele osób patrzy wyłącznie na cenę. O tym, czy Mars Polska upatruje w tym zagrożenia rozmawiamy z Victorią Abramovą, prezeską zarządu Mars Polska.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jaką część sprzedaży kategorii słodyczy stanowią marki własne?
- Co determinuje konsumentów do wyboru danego produktu czekoladowego?
- Czy Mars Wrigley obawia się zmian zachowań konsumenckich?
W rozmowie z Victorią Abramovą, prezeską zarządu Mars Polska odpowiedzialną za segment Mars Wrigley, poruszyliśmy temat rosnącego udziału marek własnych na polskim rynku spożywczym. Rozmowę prowadzili Wojciech Szeląg, dziennikarz i gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub, BNP PARIBAS.