Marka wina Carlo Rossi przechodzi transformację, aby jeszcze bardziej dostosować się do oczekiwań swoich klientów. Maspex, właściciel marki, z okazji 60-lecia jej istnienia, postanowił wprowadzić nowe etykiety, które nie tylko przyciągają wzrok, ale również emanują elegancją i klasyką.
Zmiany w Carlo Rossi
Nowy wygląd etykiet wina Carlo Rossi ma podkreślać trzy główne cechy marki: jakość, autentyczność smaku oraz pochodzenie. W designie zastosowano nowy kształt etykiety i eleganckie detale.
Wizerunek słonecznych winnic Kaliforni został utrwalony na złotym stemplu wraz z datą, która przypomina o roku powstania marki Carlo Rossi datowaną na 1962. To właśnie wtedy jej twórca, czyli Charles Rossi, swoją ciężką pracą i winiarską pasją stworzył produkt uniwersalny, idealnie wpisujący się w każdą okazję i spotkanie z najbliższymi.
Nowe opakowania już dostępne w sklepach
Nie tylko wygląd, ale także treść na nowych etykietach marki Carlo Rossi zmieniła się. Precyzyjne informacje o smaku, pochodzeniu i charakterystyce każdego wariantu są starannie umieszczone, aby ułatwić konsumentom wybór i zapewnić pełne zrozumienie produktu.
Wina Carlo Rossi w nowej odsłonie są już dostępne na sklepowych półkach, stopniowo zastępując dotychczasowe wersje.
Foto: StockAdobe(alesmunt)