AleBrowar wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty ekologiczne i bezalkoholowe wprowadzając na rynek zupełnie nową organiczną markę. W ramach nowej serii pojawią się nie tylko innowacyjne piwa, ale też rzemieślnicze napoje bezalkoholowe, takie jak kombucha, lemoniady chmielowe i napoje antyoksydacyjne.
Debiut marki AleBrowar Organic
Arkadiusz Wenta, jeden z założycieli AleBrowaru i twórca marki organicznej, podkreśla, że ekologia i zdrowy styl życia są coraz ważniejsze dla konsumentów. W związku z dynamicznym rozwojem segmentu piwa i napojów bezalkoholowych, w tym sezonie letnim marka stawia na trend NoLo.
Chcemy, by napoje te stały się ciekawą, letnią propozycją dla spragnionych nowych smaków, jak i atrakcyjną alternatywą dla naszych piw. Myślę, że to ciekawe i oryginalne dopełnienie naszego portfolio.
Organiczne nowości od AleBrowar
W rezultacie na rynku debiutuje nowa marka AleBrowar Organic. W sklepach dostępna jest już opracowana na podstawie autorskiej receptury Arkadiusza Wenty, lekko musująca kombucha w różnych smakach.
AleBrowar planuje również wprowadzenie na rynek lemoniady chmielowej o nazwie Hop Lemonade. Ten orzeźwiający napój oparty jest na gazowanej wodzie chmielowej, wzbogaconej o 25% naturalnego soku NFC wyciskanego na zimno.
Kolejnym krokiem w ekologicznej ofercie AleBrowaru będzie premiera piwa Hooded Black Barley Pils. To organiczne piwo, stworzone na bazie czarnego jęczmienia. Organiczne piwo ma pojawić się w sprzedaży w lipcu tego roku.
Foto: mat. prasowe