Summer Fancy Food Show to największe wydarzenie branży spożywczej B2B w Ameryce Północnej, podczas którego uczestnicy mogą zapoznać się z nowymi produktami spożywczymi, trendami panującymi na rynku czy wymienić się spostrzeżeniami związanymi z rozwojem technologii w branży. Tegoroczna impreza odbywa się w dniach 25-27 czerwca 2023 roku w Javits Center w Nowym Jorku.
Różnorodność oferty na Summer Fancy Food Show
Tegoroczna edycja gości ponad 2200 wystawców z całego świata, prezentujących ponad 180 tys. produktów spożywczych w ponad 40 kategoriach, takich jak: nabiał, wyroby cukiernicze, napoje, kawy i herbaty, przekąski, słodycze czy produkty roślinne. Dzięki tak bogatej ofercie, uczestnicy mają możliwość odkrywania nowych produktów, wykrywania trendów oraz networkingu.
Międzynarodowy charakter wydarzenia
Summer Fancy Food Show to również międzynarodowe pawilony. W tym roku zarejestrowano ich ponad 30, a oficjalnym krajem partnerskim jest Królestwo Maroka. Jest to idealna okazja do poznania różnorodności kulinarnych, tradycji oraz nawiązania międzynarodowych kontaktów biznesowych.
Na wydarzeniu nie brakuje również firm z Polski, które w większości zrzeszone są w pawilonie narodowym. Na imprezie można poznać polskie produkty producentów takich jak: Hortex, Bakoma, Colian, Maspex (z marką Łowicz), ACTIV (marka Royal Apple) czy Polska Róża.
Rozwój branży dzięki edukacji
Kluczowym elementem Summer Fancy Food Show są liczne seminaria i sesje edukacyjne. Uczestnicy mogą zdobyć cenne informacje na tematy takie jak: budowanie biznesu w sektorze spożywczym, rozwój start-upów, jak odnieść sukces na ciągle zmieniającym się rynku, a także czerpać z doświadczeń uznanych producentów.
Spotkanie kluczowych graczy rynku
Do udziału w wydarzeniu zapraszani są wykwalifikowani kupcy z całego świata, reprezentujący czołowe marki w handlu oraz sektorze HoReCa. Jest to także okazja do spotkań z przedstawicielami prasy, influencerami oraz trendspotterami, którzy mają znaczący wpływ na kształtowanie rynku.
Summer Fancy Food Show to miejsce, gdzie przemysł spożywczy jest nieustannie kształtowany i ewoluuje. W tym roku jest to miejsce, gdzie tysiące profesjonalistów branży spotykają się, aby odkrywać, uczyć się, nawiązywać kontakty i kształtować przyszłość rynku spożywczego.
Summer Fancy Food Show, zarządzane przez The Speciality Food Association (SFA), od lat jest platformą dla innowacji w przemyśle spożywczym o wartości 194 miliardów dolarów. Ta impreza jest miejscem, gdzie znane marki, takie jak Ben & Jerry’s, Honest Tea, Popchips, Stonewall Kitchen, Tate’s Bake Shop, Vermont Creamery, Walkers Shortbread czy ZICO Coconut Water, zaczynały swoją przygodę na rynku.
foto: mat. redakcji