Jameson, najbardziej kultowa irlandzka whiskey na świecie, wraz z równe ikoniczną marką odzieżową Dickies, poinformowały o wprowadzeniu na rynek kolekcji "Crafted Together", na którą składają się limitowana edycja butelki Jameson oraz unikalne ubrania. Kolekcja miała premierę 14 czerwca w Nowym Yorku.
Kolekcja Crafted Together od Dickies i Jameson
Kolekcja Crafted Together będzie dostępna na 26 wybranych rynkach na świecie, w tym w Polsce, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i na kontynencie azjatyckim. W skład tej limitowanej garderoby wchodzą elementy wyznaczające kanony stylu, takie jak stworzona przez Dickies kultowa kurtka Eisenhower, a także bluzy, czapki i wiele innych rzeczy. Zwieńczeniem współpracy jest limitowana edycja butelki Jameson – idealna dla kolekcjonerów i fanów whiskey.
Niektóre T-shirty i bluzy zostały ozdobione nową, wykonaną na specjalne zamówienie grafiką będącą hołdem dla oryginalnego, związanego z marką Jameson od 1700 roku, logo (przedstawiającego sylwetkę człowieka dźwigającego baryłkę whisky) – „Barrelman”, które dziś jest już ikoną.
Wyjątkowa premiera w Nowym Jorku
Aby uczcić globalną premierę Crafted Together, w Nowym Jorku (przy 9 West 8th Street) i Londynie (Carnaby Street) zostały otwarte sklepy pop-up, które fani obydwu marek będą mogli odwiedzić, aby jako jedni z pierwszych zakupić przedmioty pochodzące z tej kolekcji i wziąć udział w specjalnych aktywnościach przygotowanych przez obie marki.
Brendan Buckley, globalny dyrektor ds. marketingu Jameson, przyznał, że obydwie marki zostały zbudowane na fundamencie rzemiosła i łączenia ludzi. "Cieszy nas, że dzięki kolekcji Crafted Together Jameson x Dickies mogliśmy przywrócić ten wspólny etos do życia" – dodał.
Kolekcja Crafted Together dostępna w jednej polskiej sieci
W Polsce limitowaną edycję butelki z kolekcji Crafted Together można nabyć wyłącznie w sklepach sieci Lidl. Natomiast odzież, można zdobyć biorąc udział w konkursie konsumenckim organizowanym przez markę Jameson Irish Whiskey.
Marka przygotowała 700 zestawów ubrań, aby je zdobyć należy kupić dowolną butelkę Jameson Irish Whiskey w sieci Lidl lub na stronie sklepu online Winnicy Lidla, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na proste pytanie konkursowe.
Konkurs trwa do 9 sierpnia 2023. Konkurs i limitowana edycja butelki promuje kampania w social mediach.
Foto: mat. prasowe