Somersby startuje z długofalową kampanią. Stawia w niej na edukowanie

Somersby startuje z długofalową kampanią. Stawia w niej na edukowanie

Należąca do Carlsberga marka Somersby rozpoczyna długofalową kampanię, której celem jest promowanie ochrony zapylaczy. Działania ruszyły pod koniec maja 2023 roku. Są realizowane we współpracy z fundacją Pszczoła Musi Być. 

Celem kampanii edukacyjnej "Zapylamy z pomocą" Somersby jest zwrócenie uwagi na niezwykle istotny temat ochrony owadów zapylających. Współpraca z Fundacją Pszczoła Musi Być, która od lat promuje tworzenie środowisk korzystnych dla rozwoju zapylaczy, ma na celu edukację konsumentów w tej dziedzinie.

Rola zapylaczy w środowisku

Edukacja jest kluczowym elementem planu działań Somersby. Razem z Fundacją Pszczoła Musi Być, marka chce uświadomić konsumentom, jak ważną rolę odgrywają zapylacze w prawidłowym funkcjonowaniu Ziemi.

W ramach kampanii strona internetowa Somersby została przekształcona w platformę edukacyjną, na której dostępne są bezpłatne e-booki oraz artykuły eksperckie dotyczące ekologii i owadów zapylających.

Somersby to świat owocowego relaksu. Nie byłoby tej marki bez owoców, a owoców nie ma bez pszczół, dlatego tak bliski i ważny jest dla nas ich los. 

Alicja Wirkowska, Junior Brand Manager marki Somersby

Ogród Somersby

Somersby planuje także stworzenie dostępnego dla wszystkich ogrodu, który będzie przyjazny zapylaczom. Miejsce to nie tylko będzie cieszyło oczy odwiedzających, ale również będzie miało wartość edukacyjną dzięki tzw. ścieżkom edukacyjnym. Dokładna lokalizacja tego ogrodu zostanie ogłoszona latem w mediach społecznościowych marki Somersby. Kampania Somersby potrwa do jesieni tego roku. 

Jakub Sobeczek, członek zarządu Fundacji Ekologicznej "Pszczoła Musi Być", wyraża nadzieję, że każdy dzień trwania akcji "Zapylamy z pomocą" będzie inspiracją do pogłębiania wiedzy o owadach i roślinach. Akcja ta ma zachęcić ludzi do odkrywania piękna natury, która mimo wielu lat badań wciąż pozostaje zagadką ze względu na swoją złożoność.

Konkurs Somersby 2023

Dodatkowo został również uruchomiony konkurs, który potrwa do 15 października 2023 roku. Konsumenci, którzy zakupią promocyjne opakowanie produktów Somersby, będą mieli możliwość wzięcia udziału w quizie edukacyjnym.

Osoby, które udzielą największej liczby poprawnych odpowiedzi w najkrótszym czasie, będą mogły wygrać jedną z 8 głównych nagród o wartości 25 000 zł, przeznaczonych na aranżację przydomowego ogródka lub balkonu, oraz 800 nagród rzeczowych.

Konkurs Somersby (mat. prasowe)

Produkty promocyjne marki Somersby są dostępne w sklepach na terenie całego kraju. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Foto: Pixabay

Reklama