Proxi.cloud stawia na rozwój: Jan Piotrowski nowym szefem działu programmatic

Proxi.cloud stawia na rozwój: Jan Piotrowski nowym szefem działu programmatic

Proxi.cloud, lider w dziedzinie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam w Polsce, powitał nowego członka zespołu. Jan Piotrowski dołączył do firmy technologicznej, aby objąć stanowisko Head of Programmatic. Jego doświadczenie i umiejętności mają wesprzeć rozwój kluczowych procesów oraz rozszerzenie portfolio produktów reklamowych. Piotrowski będzie również odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju Proxi.cloud w zakresie pomiaru i optymalizacji mediów.

Kim jest Jan Piotrowski?

Jan Piotrowski może poszczycić się 10-letnim doświadczeniem w branży marketingu cyfrowego, zwłaszcza w obszarze zakupu mediów i wykorzystania ekosystemu programmatic. Jego kariera obejmuje różne stanowiska, począwszy od młodszego specjalisty po szefa zespołu programmatic w platformie e-commerce SalesTube, będącej częścią Group One. Przez ostatnie trzy lata pracował również jako konsultant dla różnych agencji digitalowych.

Jako Head of Programmatic w Proxi.cloud, Piotrowski będzie nadzorował realizację kampanii reklamowych dla klientów firmy i wprowadzał optymalne procesy wsparcia. Będzie także rozwijał produkty reklamowe i zarządzał zespołem specjalistów. Jego obowiązki będą obejmować bliską współpracę z działem handlowym w celu skalowania sprzedaży nowych produktów.

Celem innowacje w marketingu cyfrowym

Głównym zadaniem Piotrowskiego, zgodnie z założeniami zarządu, będzie wzmocnienie zespołu odpowiedzialnego za kampanie reklamowe, wykorzystujące autorskie rozwiązania technologiczne Proxi.cloud. Ma on również odkryć nowe możliwości rozwoju produktów z obszaru AdTech. Jego długoterminowym celem jest wprowadzanie kolejnych innowacji w dziedzinie marketingu cyfrowego i zapewnienie najwyższej jakości produktów AdTech, szczególnie w kontekście ekspansji firmy.

Wybór Jana Piotrowskiego na to stanowisko wynika z jego doświadczenia w zarządzaniu obszarem programmatic w agencji mediowej oraz głębokiej wiedzy na temat reklamy cyfrowej. "Jego umiejętność rozwoju produktów reklamowych to nieoceniony zasób w kontekście naszych planów, zarówno tych najbliższych, jak i długoterminowych. Niezwykle istotne jest też jego doświadczenie w projektach na styku technologii i reklamy" – mówi Mateusz Chołuj, CEO Proxi.cloud.

Piotrowski posiada również certyfikat trenera Google z zakresu programmatic buying, co oznacza, że ​​posiada zarówno umiejętności operacyjne, dotyczące realizacji kampanii, jak i doświadczenie managerskie. Dzięki temu może służyć w szerokim spojrzeniem i wsparciem zarówno dla specjalistów, jak i dla organizacji procesów oraz budowania strategii rozwoju.


Foto: Jan Piotrowski, nowy Head of Programmatic w Proxi.cloud (mat. prasowe)

Reklama