Lola Market nie poradziła sobie w Hiszpanii. Biedronka sprawdzi ją w Polsce

Lola Market nie poradziła sobie w Hiszpanii. Biedronka sprawdzi ją w Polsce

Lola Market to należąca do Glovo usługa, która przez długi czas działała w Hiszpanii, a od czerwca – za sprawą współpracy z Biedronką – zadebiutuje również w Polsce. Początkowo obejmie 15 sklepów sieci w Warszawie. To właśnie w tych placówkach obsługą zamówień zajmą się asystenci zakupowi. Sprawdzamy, na czym polega nowa usługa Lola Market.

Zakupy online z Biedronki przez Lola Market

Biedronka już od 2021 roku umożliwia swoim klientom robienie zakupów online z dostawą do domu za pośrednictwem usługi BIEK w aplikacji Glovo. W tym przypadku niektórych lokalizacji sieć gwarantuje nawet ekspresową 15-minutową dostawę. Właśnie oferta e-grocery Biedronki ma się powiększyć. 

W ramach współpracy z Lola Market klienci wybranych placówek Biedronka zyskają możliwość zamówienia zakupów z Biedronki online, które następnie skompletuje oraz dostarczy pod ich drzwi asystent zakupów.

Zamówienie należy złożyć poprzez aplikację lub stronę internetową Lola Market. Usługa ma się wyróżnić tym, że produkty będą kompletowane i dowożone do klienta przez tę samą osobę, którą Biedronka nazywa personal shopperem. Osoba ta zajmuje się kompleksowo realizacją zamówienia, a co za tym idzie – w przypadku braku produktu będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji, aby zaproponować produkt zastępczy.

Lola Market a zakupy w sklepie Biedronka

Co więcej, za pośrednictwem Lola Market, klienci Biedronki zyskają możliwość zakupu online także oferty tymczasowej. Jak wyjaśnia detalista, klient będzie miał też możliwość poprosić o produkt, który jest w ofercie sklepu stacjonarnego, ale który niekoniecznie musi być w danej chwili w ofercie na platformie Lola Market, np. produkt z oferty tymczasowej.

W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w sklepie internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów.

Lola Market nie poradziła sobie w Hiszpanii

Lola Market rozpoczęła swoją działalność jako hiszpański startup, który Glovo przejęło w drugiej połowie 2021 roku. Lola Market oferowała w Hiszpanii dostawy zakupów z takich sklepów jak Makro, Lidl, Alcampo czy Carrefour.

Platforma nie poradziła sobie jednak w dobie inflacji i w listopadzie 2022 roku poinformowała o zakończeniu działalności w Hiszpanii.

Lola Market swoich sił spróbuje natomiast w Polsce. Usługa ma w czerwcu. Pierwszym i obecnie jedynym partnerem Lola Market w Polsce jest Biedronka.


Foto: mat. prasowe

Reklama