"Dzisiaj opowiemy o prawdziwej rewolucji w e-commerce. Nowa marka, nowy produkt. InPost zaskoczy" – powiedział Rafał Brzoska na nagraniu opublikowanym we wtorek. W ten enigmatyczny sposób prezes InPost zapowiedział start usługi, za sprawą której InPost wkroczy na nowy rynek. Chodzi o InPost Pay.
Brzoska opowiedział o nowej usługi podczas spotkania dla grupy handlowców, które odbyło się 20 czerwca br. Więcej szczegółów ujawniają Wirtualnemedia.pl, które powołując się na słowa prezesa InPost piszą o "największej innowacji od czasu Paczkomatu".
InPost Pay zadebiutuje na polskim rynku
Podczas prezentacji partnerzy handlowi InPostu mogli usłyszeć o ambitnym celu firmy, jakim jest wprowadzenie prostej i wygodnej w obsłudze usługi, która "eliminuje zbędne kliknięcia".
InPost dąży do tego, aby zakupy z wykorzystaniem InPost Pay były jeszcze szybsze. Nowe rozwiązanie ma być dostępna dla użytkowników aplikacji InPost, choć – jak zapowiedział Brzoska – na start usługi będziemy musieli jeszcze zaczekać, bo ta "wystartuje nieco później".
Rewolucja w e-commerce
Choć InPost Pay jeszcze nie funkcjonuje, to już teraz usługa cieszy się sporym zainteresowaniem. "Mamy kolejkę chętnych do implementacji naszej suługi płatnościowej" – powiedział Rafał Brzoska cytowany przez Wirtualnemedia.pl.
Pierwszym krokiem we wdrożeniu usługi InPost Pay ma być integracja rozwiązania z około 1,5 tys. sklepów internetowych. Na początek skorzystają z niej przede wszystkim polscy klienci.
Foto: InPost