fritz-kola superzero jest już dostępna w sprzedaży w Polsce

fritz-kola superzero jest już dostępna w sprzedaży w Polsce
fritz-kola packshot superzero fritz-kola packshot superzero fritz-kola superzero jest już dostępna w sprzedaży w Polsce

Producent napojów gazowanych - fritz-kola, prezentuje nowość na rynku, która zamierza przedefiniować kategorię napojów typu zero. Nowa fritz-kola superzero przenosi bezcukrowe doznania na wyższy poziom. Napój wzbogaca rosnącą kategorię produktów typu zero [1] intensywnym smakiem fritz-koli oraz dużą dawką kofeiny przy zerowej zawartości cukru.

  • Najnowszy produkt z rodziny fritz-koli jest już dostępny w sprzedaży w Polsce.
Nowa fritz-kola superzero

blisko 2 na 3 Polaków chce ograniczyć cukier

Zgodnie z najnowszym badaniem konsumenckim [2] przeprowadzonym przez agencję Mintel Mintel wynika, że 65 proc. konsumentów w Polsce próbuje ograniczać cukier. Choć pandemia wzmocniła wśród konsumentów potrzebę „dogadzania sobie”, jednocześnie zaczęli oni zwracać większą uwagę na zdrowie, m.in. poprzez zmniejszenie ilości spożywanego cukru. Nie godząc się na kompromisy smakowe – fritz-kola superzero jest odpowiedzią na ten trend.

Zero to nic nowego; prawie każdy producent coli ma w swoim asortymencie wersję bez cukru. Nasz produkt jest czymś więcej niż zwykła kola bez cukru. Chcemy, aby nie tylko dobrze smakowała, lecz była super dobra

Mirco Wolf Wiegert, założyciel i dyrektor zarządzający fritz-kulturgüter

orzeźwienie bez grama cukru

Fritz-kola superzero ma na celu dostarczenie klientom intensywnego doświadczenia smakowego bez grama cukru. Kluczową cechą nowego napoju jest to, że utrzymuje on oryginalny smak fritz-koli. Dzięki intensywnemu smakowi koli, wzbogaconemu dodatkową dawką kofeiny z naturalnego ekstraktu z orzechów kola oraz nutą cytryny, stanowi apetyczną alternatywę dla tradycyjnej fritz-koli "bez cukru" w białym opakowaniu.

wegańska kola

Dodatkowo, fritz-kola superzero jest wegańska.Wybierając ten napój, klienci mogą być pewni, że wspierają swój świadomy styl życia, jednocześnie ciesząc się przyjemnością smaku. To właśnie te cechy są poszukiwane przez konsumentów, którzy nie zawsze znajdują je w typowych napojach bezcukrowych. [3]

najwspanialsze zero w historii już dostępne

Czerwono-czarna butelka z logo fritz-kola jest łatwo rozpoznawalna, a wybór marki oznacza odpowiedzialną konsumpcję. Marka skupia się na dostarczaniu produktów o wysokiej jakości i kulturowej wartości. fritz-kola superzero oferowana jest wyłącznie w małych butelkach: 0,2l and 0,33l. fritz-kola postrzega się jako dobro kulturowe, a nie tani produkt masowy.


[1] Bron: Nielsen, LEH + DM + GAM, obrót w 1000 // do segmentu lekkiego przypisana jest fritz-kola bez cukru
[2] Mintel, 2021
[3] Bron: Mintel, Carbonated Soft Drinks - Germany - 2021; Döhler Trend Presentation, 2022 r.

foto: mat. prasowe fritz-kola

Reklama