Producent napojów gazowanych - fritz-kola, prezentuje nowość na rynku, która zamierza przedefiniować kategorię napojów typu zero. Nowa fritz-kola superzero przenosi bezcukrowe doznania na wyższy poziom. Napój wzbogaca rosnącą kategorię produktów typu zero [1] intensywnym smakiem fritz-koli oraz dużą dawką kofeiny przy zerowej zawartości cukru.
- Najnowszy produkt z rodziny fritz-koli jest już dostępny w sprzedaży w Polsce.
blisko 2 na 3 Polaków chce ograniczyć cukier
Zgodnie z najnowszym badaniem konsumenckim [2] przeprowadzonym przez agencję Mintel Mintel wynika, że 65 proc. konsumentów w Polsce próbuje ograniczać cukier. Choć pandemia wzmocniła wśród konsumentów potrzebę „dogadzania sobie”, jednocześnie zaczęli oni zwracać większą uwagę na zdrowie, m.in. poprzez zmniejszenie ilości spożywanego cukru. Nie godząc się na kompromisy smakowe – fritz-kola superzero jest odpowiedzią na ten trend.
orzeźwienie bez grama cukru
Fritz-kola superzero ma na celu dostarczenie klientom intensywnego doświadczenia smakowego bez grama cukru. Kluczową cechą nowego napoju jest to, że utrzymuje on oryginalny smak fritz-koli. Dzięki intensywnemu smakowi koli, wzbogaconemu dodatkową dawką kofeiny z naturalnego ekstraktu z orzechów kola oraz nutą cytryny, stanowi apetyczną alternatywę dla tradycyjnej fritz-koli "bez cukru" w białym opakowaniu.
wegańska kola
Dodatkowo, fritz-kola superzero jest wegańska.Wybierając ten napój, klienci mogą być pewni, że wspierają swój świadomy styl życia, jednocześnie ciesząc się przyjemnością smaku. To właśnie te cechy są poszukiwane przez konsumentów, którzy nie zawsze znajdują je w typowych napojach bezcukrowych. [3]
najwspanialsze zero w historii już dostępne
Czerwono-czarna butelka z logo fritz-kola jest łatwo rozpoznawalna, a wybór marki oznacza odpowiedzialną konsumpcję. Marka skupia się na dostarczaniu produktów o wysokiej jakości i kulturowej wartości. fritz-kola superzero oferowana jest wyłącznie w małych butelkach: 0,2l and 0,33l. fritz-kola postrzega się jako dobro kulturowe, a nie tani produkt masowy.
[1] Bron: Nielsen, LEH + DM + GAM, obrót w 1000 // do segmentu lekkiego przypisana jest fritz-kola bez cukru
[2] Mintel, 2021
[3] Bron: Mintel, Carbonated Soft Drinks - Germany - 2021; Döhler Trend Presentation, 2022 r.
foto: mat. prasowe fritz-kola