Zakupy stacjonarne nie odchodzą w niepamięć, ale zyskują zupełnie nową formę. Młodzi Polacy odwiedzają sklepy z telefonem w ręku. Przede wszystkim służy im do korzystania ze zniżek, rabatów lub porównywania cen i opinii o produktach.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jaka część młodych konsumentów korzysta z aplikacji mobilnych podczas zakupów.
- Co sprawdzają na smatfronach Zetki podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.
- Na czym polega trend phygital i co oznacza dla młodych klientów?
Młodzi na zakupach wpatrzeni w telefony
Najnowsze badanie firmy Future Mind pokazuje, że już niemal 80% młodych konsumentów w wieku 15-20 lat korzysta z telefonu w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych. To wyższy wynik niż w pozostałych grupach wiekowych.
Jak przyznaje Krzysztof Ziewiec, młode pokolenie wykazuje odmienne w porównaniu do starszych generacji zachowania i preferencje konsumenckie. "Zanurzeni w technologii, spędzają znacznie więcej czasu na korzystaniu z telefonów komórkowych, które stały się nieodłącznym elementem ich życia" – zaznacza.