Każdego dnia otwierają trzy nowe sklepy pod tym szyldem. Nasz Sklep zdradza strategiczne plany

Każdego dnia otwierają trzy nowe sklepy pod tym szyldem. Nasz Sklep zdradza strategiczne plany

Polska sieć handlowa Nasz Sklep inwestuje w nowe technologie i stawia na znaczną ekspansję szyldu w kraju. Tylko od początku roku detalista otworzył niemal 500 nowych placówek. A to nie koniec planów sieci na najbliższe miesiące.

Nasz Sklep to polska sieć sklepików i placówek osiedlowych, która zamierza wyłamać się z szablonowego myślenia tego małego formatu. Jak informuje detalista, sieć Nasz Sklep "rzuca rękawice konkurencji" wdrażając szereg nowych rozwiązań oraz programów, które mają pomóc im nadążać za "stale rosnącym tempem rozwoju". Poza tym sieć stawia także na rozwój szyldu.

Liczba sklepów Nasz Sklep w Polsce

Sieć handlowa Nasz Sklep obecnie liczy już 5 285 placówek handlowych. Z początkiem roku liczba ta wynosiła 4 813 placówek, co oznacza, że w ciągu zaledwie 5 miesięcy, do sieci dołączyły aż 472 nowe sklepy. Jak wyjaśnia dyrektor ds. franczyzy Tomasz Gąsior, do sieci Nasz Sklep dołączają średnio ponad 3 sklepy dziennie.

Powstanie aplikacja mobilna Naszego Sklepu

Zgodnie z zapowiedziami, w najbliższym czasie sieć Nasz Sklep zaprezentuje sporo rozwiązań, których celem jest zbliżenie się do klienta. 

"Przygotowujemy zupełnie nową propozycję szeroko zakrojonych działań z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, w które zaangażujemy naszych franczyzobiorców" – zapowiada Rafał Batorowicz, dyrektor ds. marketingu i innowacji cyfrowych.

Wkrótce oddamy również do użytku aplikację mobilną. Zawarte w niej funkcjonalności sprawią, że nie tylko ułatwi ona pracę naszym sklepom, ale również, co najważniejsze, aplikacja poprzez wymierne korzyści płynące dla klientów, będzie narzędziem, z którego konsumenci chętnie skorzystają, a co za tym idzie, stanie się doskonałym narzędziem w marketingowej komunikacji" – zapowiada Rafał Batorowicz, dyrektor ds. marketingu i innowacji cyfrowych.

Nasz Sklep stawia na rozwój

Poza ekspansją szyldu i inwestycjami w nowe technologie, Nasz Sklep skupia się również na zacieśnianiu współpracy z obecnymi właścicielami sklepów franczyzowych. "Wkrótce oddamy do dyspozycji >strefę klienta<, gdzie nasi franczyzobiorcy będą mogli m.in. w łatwy i wygodny sposób śledzić postępy aktualnych zadań handlowych, monitorować rozliczenia czy pobierać aktualne materiały promocyjne dedykowane dla ich placówek" – mówi Jan Sałata, dyrektor generalny sieci Nasz Sklep.

Rafał Batorowicz zaznacza przy tym, że wsłuchiwanie się w głosy franczyzobiorców jest bardzo ważne dla sieci. Jednym z takich działań są powołane do życia w ostatnich tygodniach Rady Franczyzobiorców, na łamach których właściciele sklepów, podczas regularnych spotkań oraz konferencji z przedstawicielami centrali sieci Nasz Sklep, mogą omawiać bieżące zadania, zgłaszać problemy, sugerować potrzeby zmian, wypracowywać wspólnie nowe rozwiązania czy opiniować aktualne projekty. 


Foto: mat. prasowe

Reklama