Żabka chce mocniej wypromować swoje sklepy autonomiczne. Sieć wprowadza 30% rabat

Żabka chce mocniej wypromować swoje sklepy autonomiczne. Sieć wprowadza 30% rabat

Żabka rozpoczęła nową kampanię wizerunkową swojej sieci sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano. Najnowsze działania mają na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie nowych klientów do korzystania z zakupów w sklepach bezobsługowych.

Kampania wizerunkowa Żabki Nano przebiega pod hasłem "Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej". Detalista podkreśla w niej korzyści, jakie oferuje klientom Żabka Nano, takich jak dostępność przez całą dobę, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampania jest wspierana przez akcję rabatową.

Żabka Nano w najnowszej kampanii

Kampania jest realizowana w miastach, w których znajdują się sklepy Żabka Nano, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków oraz Gdańsk, Gdynia i Sopot. Komunikacja ma charakter lokalny i wykorzystuje digital oraz OOH (Out of Home), czyli reklamę na zewnątrz.

W ramach działań detalista wykorzystuje citilighty, billboardy, reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Dodatkowo, mieszkańcy Warszawy i Wrocławia mogą spotkać reklamy na rowerach miejskich.

Komunikacja dopasowana do lokalizacji

Kreatywne kreacje w ramach kampanii w humorystyczny sposób podkreślają różnorodną ofertę produktową sklepów Żabka Nano, dostosowaną do lokalizacji.

Na przykład, w reklamach placówek zlokalizowanych na osiedlach mieszkalnych eksponowane są takie produkty jak jajka, cukier, szczoteczki do zębów czy tabletki do zmywarki, natomiast dla sklepów w miejscach o dużym ruchu – kanapki, przekąski i kawa.

Dodatkowo, reklamy promują specyficzne asortymenty dla poszczególnych sklepów Żabka Nano, np. wypiekane pieczywo, które można kupić w placówce przy Al. KEN 36A w Warszawie.

Rabat na zakupy w Żabce Nano

Kampanii towarzyszy również promocja "-30% na wszystko". Jak zdobyć zniźkę do Żabki Nano? Mechanizm promocji jest prosty. Każdy, kto zakupi jednorazowo dowolną przekąskę marki HAPS, otrzyma rabat w wysokości 30% na pierwsze i wszystkie kolejne zakupy do końca czerwca, bez żadnego limitu.

Promocja jest dostępna zarówno dla klientów korzystających z karty płatniczej, jak i aplikacji Żappka.


Foto: mat. prasowe

Reklama