Żabka rozpoczęła nową kampanię wizerunkową swojej sieci sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano. Najnowsze działania mają na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie nowych klientów do korzystania z zakupów w sklepach bezobsługowych.
Kampania wizerunkowa Żabki Nano przebiega pod hasłem "Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej". Detalista podkreśla w niej korzyści, jakie oferuje klientom Żabka Nano, takich jak dostępność przez całą dobę, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampania jest wspierana przez akcję rabatową.
Żabka Nano w najnowszej kampanii
Kampania jest realizowana w miastach, w których znajdują się sklepy Żabka Nano, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków oraz Gdańsk, Gdynia i Sopot. Komunikacja ma charakter lokalny i wykorzystuje digital oraz OOH (Out of Home), czyli reklamę na zewnątrz.
W ramach działań detalista wykorzystuje citilighty, billboardy, reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Dodatkowo, mieszkańcy Warszawy i Wrocławia mogą spotkać reklamy na rowerach miejskich.
Komunikacja dopasowana do lokalizacji
Kreatywne kreacje w ramach kampanii w humorystyczny sposób podkreślają różnorodną ofertę produktową sklepów Żabka Nano, dostosowaną do lokalizacji.
Na przykład, w reklamach placówek zlokalizowanych na osiedlach mieszkalnych eksponowane są takie produkty jak jajka, cukier, szczoteczki do zębów czy tabletki do zmywarki, natomiast dla sklepów w miejscach o dużym ruchu – kanapki, przekąski i kawa.
Dodatkowo, reklamy promują specyficzne asortymenty dla poszczególnych sklepów Żabka Nano, np. wypiekane pieczywo, które można kupić w placówce przy Al. KEN 36A w Warszawie.
Rabat na zakupy w Żabce Nano
Kampanii towarzyszy również promocja "-30% na wszystko". Jak zdobyć zniźkę do Żabki Nano? Mechanizm promocji jest prosty. Każdy, kto zakupi jednorazowo dowolną przekąskę marki HAPS, otrzyma rabat w wysokości 30% na pierwsze i wszystkie kolejne zakupy do końca czerwca, bez żadnego limitu.
Promocja jest dostępna zarówno dla klientów korzystających z karty płatniczej, jak i aplikacji Żappka.
Foto: mat. prasowe