Mlekpol rusza z kampanią wizerunkową. Marka stawia głównie na kanał digital

Mlekpol rusza z kampanią wizerunkową. Marka stawia głównie na kanał digital

Mlekpol uruchomił dynamiczną kampanię wizerunkową, która skupia się na deserach z maślanką i ich pozytywnym wpływie na codzienne przyjemności.

Kampania marketingowa motywuje odbiorców do wprowadzania niewielkich zmian w swojej codzienności i szukania chwil na drobne przyjemności. Pod hasłem "Mmmm... mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności" ma przenosić odbiorców w klimat rajskich doznań smakowych.

Desery z maślanką Mlekpolu w najnowszej kampanii

Kreacje graficzne utrzymane w energetycznych kolorach pobudzają wyobraźnię i zachęcają do sięgania po te niezwykłe produkty. W najnowszej kampanii producent komunikuje, że desery z maślanką to nie tylko czysta przyjemność smaku, ale również brak wyrzutów sumienia. 

Dynamizm grafik i wykorzystanie wyrazistych kolorów świetnie podkreślają niebanalny charakter deserów, a hasła: „prosty skład” i „100% przyjemności” akcentują korzyści płynące z jedzenia tych innowacyjnych wyrobów mleczarskich Mlekpolu.

Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol

Kampania marketingowa Mlekpolu motywuje konsumentów do wprowadzania niewielkich zmian w codzienności i szukania chwil na drobne przyjemności. Działania realizowane są głównie w kanale digital, wykorzystując zasięgowe formaty reklamowe, takie jak display i video.

Kampania obejmuje również aplikacje zakupowe, platformy reklamowe takie jak Google i Meta Ads oraz popularną platformę TikTok. Dodatkowo planowane są działania contentowe oraz współpraca z influencerami, którzy zachęcą swoje obserwujące do dzielenia się swoimi małymi sukcesami.

Desery z maślanką smaki

Desery są dostępne w trzech oryginalnych wariantach:

  • tarta cytrynowa,
  • muffinka jagodowa,
  • nata de coco z kawałkami czekolady.

Kampania podzielona jest na etapy, a jej pierwsza odsłona potrwa od czerwca do sierpnia. Celem tego etapu działań jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności produktu wśród grupy docelowej, którą są kobiety.


Foto: mat. prasowe

Reklama