Ekrany zamiast produktów na półce? Duża sieć wprowadza je już do swoich sklepów

Ekrany zamiast produktów na półce? Duża sieć wprowadza je już do swoich sklepów

Amerykańska sieć detaliczna Kroger wprowadza do wybranych placówek cyfrowe inteligentne ekrany. W ten sposób detalista będzie mógł pokazać klientom reklamy i informacje o produktach oraz umożliwi wchodzenie z nimi w interakcję. 

Inteligentne ekrany firmy Cooler Screens wkroczą do kolejnych sklepów detalicznych. Dzięki współpracy z siecią sklepów Kroger, technologia Cooler Screens pojawi się w 500 placówkach w Stanach Zjednoczonych, kontynuując tym samym udany program pilotażowy, który trwał trzy lata.

Kolejny etap współpracy Kroger i Cooler Screens

Rozszerzenie współpracy z firmą Kroger jest strategicznym krokiem w rozwoju działań Cooler Screens na rynku mediów detalicznych.

Arsen Avakian, dyrektor generalny i założyciel Cooler Screens, podkreślił, że firma jest zaszczycona możliwością dalszej współpracy z pionierem branży detalicznej, jakim jest Kroger. 

Źródło: Cooler Screens

Interaktywne ekrany w miejscu półek sklepowych

Jak zaznacza firma Cooler Screens, dzięki mediom cyfrowym i merchandisingowi w sklepach, klienci Kroger mogą podejmować bardziej świadome decyzje zakupowe, uwzględniając swoje preferencje, dietę, potrzeby zdrowotne, budżet i styl życia.

"Podobnie jak Kroger, wykorzystujemy spostrzeżenia konsumentów, aby zapewnić potrójną wygraną dla konsumentów, marek i sprzedawców detalicznych" – powiedział dyrektor generalny i założyciel Cooler Screens, Arsen Avakian.

Platforma reklamowa Cooler Screens dociera już miesięcznie do ponad 90 milionów osób w sklepach, a prognozy wskazują, że na początku 2024 roku ta liczba przekroczy 200 milionów miesięcznie. 


Foto: Cooler Screens

Reklama