Amerykańska sieć detaliczna Kroger wprowadza do wybranych placówek cyfrowe inteligentne ekrany. W ten sposób detalista będzie mógł pokazać klientom reklamy i informacje o produktach oraz umożliwi wchodzenie z nimi w interakcję.
Inteligentne ekrany firmy Cooler Screens wkroczą do kolejnych sklepów detalicznych. Dzięki współpracy z siecią sklepów Kroger, technologia Cooler Screens pojawi się w 500 placówkach w Stanach Zjednoczonych, kontynuując tym samym udany program pilotażowy, który trwał trzy lata.
Kolejny etap współpracy Kroger i Cooler Screens
Rozszerzenie współpracy z firmą Kroger jest strategicznym krokiem w rozwoju działań Cooler Screens na rynku mediów detalicznych.
Arsen Avakian, dyrektor generalny i założyciel Cooler Screens, podkreślił, że firma jest zaszczycona możliwością dalszej współpracy z pionierem branży detalicznej, jakim jest Kroger.
Interaktywne ekrany w miejscu półek sklepowych
Jak zaznacza firma Cooler Screens, dzięki mediom cyfrowym i merchandisingowi w sklepach, klienci Kroger mogą podejmować bardziej świadome decyzje zakupowe, uwzględniając swoje preferencje, dietę, potrzeby zdrowotne, budżet i styl życia.
"Podobnie jak Kroger, wykorzystujemy spostrzeżenia konsumentów, aby zapewnić potrójną wygraną dla konsumentów, marek i sprzedawców detalicznych" – powiedział dyrektor generalny i założyciel Cooler Screens, Arsen Avakian.
Platforma reklamowa Cooler Screens dociera już miesięcznie do ponad 90 milionów osób w sklepach, a prognozy wskazują, że na początku 2024 roku ta liczba przekroczy 200 milionów miesięcznie.
Foto: Cooler Screens