Perła odmładza portfolio. Producent wprowadza nowość skierowaną do młodych

Perła odmładza portfolio. Producent wprowadza nowość skierowaną do młodych

Browary Lubelskie, których historia sięga połowy XIX wieku, właśnie poinformowały o wprowadzeniu zupełnie nowej marki nawiązującej do kultowej Perły.

W odpowiedzi na zmieniające się preferencje rynku, browar postanowił wprowadzić nowość, która ma przyciągnąć młodszą grupę miłośników piwa. Perłał – bo tym brandem debiutuje nowość – to piwo w stylu lager nie będące klasycznym lagerem.

Perłał – nowe piwo od Perły

Perłał Amerykańskie Chmiele Cytrusowe to zupełna nowość w portfolio Perły. Jak komentuje producent, "Perłał to więcej niż jasne piwo". To lekkie piwo o zawartości alkoholu 4,8%, które nie jest typowym lagerem.

Jego wyjątkowość, jak pisze producent, ma zapewniać kompozycja trzech gatunków amerykańskich chmieli: Cascade, Chinook i Perle. Dzięki nim Perłał Amerykańskie Chmiele Cytrusowe otrzymuje lekki, ale wyrazisty charakter. 

Nowa marka od Perły skierowana do młodych

Perłał Amerykańskie Chmiele Cytrusowe to piwo skierowane przede wszystkim do młodych konsumentów, którzy cenią klasyczny smak piwa, ale równocześnie poszukują czegoś więcej niż tylko chmielowej goryczki.

Nowe piwo pod marką Perłał dostępne jest w puszcze o pojemności 0,5 l. Producent zapowiada jednak, że w najbliższych tygodniach oferta zostanie poszerzona o czteropak.


Foto: mat. prasowe

Reklama