Marka Garage przedstawia nowego ambasadora i zapowiada cykl imprez

Marka Garage przedstawia nowego ambasadora i zapowiada cykl imprez

​Należąca do Carlsberga marka Garage wkracza w sezon nawiązując długoterminową współpracę ambasadorską z raperem, Januszem Walczukiem. Dodatkowo,  planowane są serię wydarzeń organizowanych we współpracy z muzycznym kolektywem SO HARD.

Garage we współpracy z Walczukiem

Marka poinformowała o rozpoczęciu długoterminowej współpracy z dwudziestopięcioletnim raperem związanym z czołową wytwórnią hip-hopową w Polsce, SMB Label.

Janusz Walczuk występuje z czołówką polskiego rapu podczas największych wydarzeń hip-hopowych w kraju. Współpraca popularnego artysty z marką Garage jest długofalowa i jako ambasador marki będzie włączał się w różne działania. Weźmie udział m.in. w najnowszym cyklu letnich imprez marki Garage - Garage’ówkach.

Koncerty Garage'ówki z SO HARD

Marka Garage inauguruje rozpoczęcie sezonu festiwalu zapowiedzią czterech koncertów w największych polskich miastach: Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Cykl Garage’ówka, bo tak nazywają się eventy organizowane z kolektywem SO HARD, rozpocznie koncert w Katowicach, który odbędzie się 27 maja. 

Ekipa SO HARD jest dobrze znana miłośnikom imprez z muzyką rap, hip-hop i trap w całej Polsce. Na koncertach gromadzi prawdziwe tłumy, a na scenie - największe gwiazdy z Polski, Europy i Ameryki. Na Garage’ówki wpadnie cały skład: Gargamel, Luzwix i Bashick oraz Special Guest: król hip-hopowego podziemia – VIKE. Zaaranżowane strefy Garage umilą czas tym, którzy szukają nowych wrażeń smakowych i lubią imprezować w gronie znajomych. 

Imprezy SO HARD to obecnie jedne z najbardziej pożądanych wydarzeń muzycznych wśród generacji Z, a sam kolektyw doskonale czuje i rozumie potrzeby tych, którzy chcą się bawić. Z kolei Garage to marka oferująca produkty i smaki z innego wymiaru. Takie też są projekty, które chcemy realizować – odważne, niestandardowe i trafiające do młodego pokolenia.

Magda Spodarek, Senior Marketing Specialist Garage

Cykl Garage’ówek zamknie impreza w Warszawie, na której zagra Janusz Walczuk – ambasador marki. Bilety na wydarzenie będzie można wygrać w lipcu w ramach konkursu zorganizowanego przez markę Garage i sieć sklepów Żabka.


Foto: mat. prasowe

Reklama