Crunchips stworzył limitowane chipsy w kolaboracji z Pol'and'Rock Festiwal

Crunchips stworzył limitowane chipsy w kolaboracji z Pol'and'Rock Festiwal

Marka Crunchips już po raz kolejny będzie obecna na Pol’and’Rock Festival jako sponsor wydarzenia. W tym roku Crunchips wprowadza także do oferty limitowane chipsy. Festiwalowe opakowania Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.

Crunchips x Pol'and'Rock Feststiwal

Wiosna i lato to czas spędzany na świeżym powietrzu, z przyjaciółmi oraz najbliższymi, dobra zabawa i towarzyszące temu przekąski. Idealnym rozwiązaniem jest wtedy kuchnia typu street food, którą inspirowane są smaki festiwalowej Edycji Limitowanej Crunchips Pol’and’Rock.

Currywurst to propozycja dla tych, którzy lubią wyraziste, mięsne smaki, zaś Falafel to aromatyczna, nieoczywista przekąska, po którą chętnie sięgają osoby nie tylko na diecie wegetariańskiej. Sprawdzą się  na pikniku w parku, czy podczas wakacyjnej wycieczki i oczywiście na festiwalu muzycznym, bo to na tego typu wydarzeniach możemy najczęściej spróbować jedzenia z food trucka.

Produkt pojawił się już na sklepowych półkach i dostępny jest na terenie całej Polski. Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock dostępna jest w sklepach w gramaturze 130 g.

Opakowanie chipsów Crunchips stworzył Jurek Owsiak

Oprócz unikatowych smaków Edycja Limitowana wyróżnia się także opakowaniami. Ich autorem jest Jurek Owsiak i nawiązują one do klimatu Najpiękniejszego Festiwalu Świata, kolorowego i pełnego pozytywnych emocji wydarzenia.

Obecność na Pol’and’Rock Festival to dla nas zaszczyt. Jesteśmy dumni, że nasza marka jest obecna na kolejnym, po 31. Finale WOŚP, wydarzeniu organizowanym przez Fundację WOŚP w tym roku.

Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips

Na opakowaniu znalazł się także podpis Jurka Owsiaka, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji "Zaraz Będzie Czysto", której celem są działania ekologiczne i wspólne dbanie o porządek na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata.


Foto: mat. prasowe

Reklama