Pepco debiutuje w Portugalii. Sklepy różnią się od tych w Polsce

Pepco debiutuje w Portugalii. Sklepy różnią się od tych w Polsce

Pepco rozpoczyna swoją działalność w Portugalii. Marka oficjalnie otwiera swój pierwszy sklep w mieście Coimbra i zapowiada swoją obecność w kluczowych miastach i regionach kraju, w tym w Lizbonie i Porto, w ciągu pierwszego roku działalności. Wybrane sklepy Pepco w Portugali będą znacznie różniły się od tych znanych z polskiego rynku

Pepco w Portugalii

Portugalia staje się 18. krajem, w którym dostępne są sklepy Pepco. Pierwsza placówka zostanie otwarta w Coimbrze, miasteczku liczącym blisko 100 tysięcy mieszkańców, położonym w centralnej części kraju. Plan ekspansji w Portugalii zakłada otwarcie sklepów w takich ważnych miejscach jak Lizbona, Porto, Braga, a także na południu kraju w Albufeira i Olhao.

Pepco, którego centrala europejska znajduje się w Poznaniu, obecnie posiada ponad 3000 sklepów na terenie całej Europy. W zeszłym roku firma z powodzeniem otworzyła swoje placówki w Niemczech i Grecji, a na rok 2023 planuje wejście na rynek Bośni i Hercegowiny.

Naturalny krok w rozwoju marki

Anca Radu, Dyrektor ds. Sprzedaży Południowej Europy w Pepco, wyraża zadowolenie z rozszerzenia działalności firmy na portugalski rynek. Podkreśla, że jest to naturalny krok w rozwoju marki po udanych wejściach na inne rynki w basenie Morza Śródziemnego, takich jak Hiszpania, gdzie Pepco prowadzi już 150 sklepów, czy Włochy, gdzie niedawno otwarto nasz setny sklep.

Nowy koncept, więcej produktów FMCG

Warto zaznaczyć, że niektóre sklepy Pepco w Portugalii będą miały nieco inny koncept niż te znane nam z Polski. Klienci znajdą tam poszerzony asortyment, obejmujący nie tylko odzież i produkty dla domu, ale także szeroki wybór artykułów FMCG, takich jak kosmetyki, środki czystości, artykuły spożywcze, a nawet kategorie dedykowane zwierzętom.

Sklepy Pepco o większych powierzchniach, sięgających nawet 1000 metrów kwadratowych, będą oferować także popularne marki, takie jak Coca-Cola, Kinder, Toblerone, Reese's, Milkyway, Pringles, Pantene, Elvive, Oral-B, Colgate czy Fairy. Wszystkie produkty, niezależnie od kategorii, wyróżniają się niezwykle atrakcyjnymi cenami.

W ubiegłym roku Pepco wprowadziło ten sam koncept sklepów z poszerzoną ofertą w Hiszpanii, gdzie po dwóch latach obecności firma ma już 150 placówek.


Foto: mat. prasowe

Reklama