Upfield wprowadza zamiennik masła i margaryny. "To zupełnie inna kategoria produktów"

Upfield wprowadza zamiennik masła i margaryny. "To zupełnie inna kategoria produktów"

Rama Używaj jak M@sło to nowość w ofercie Upfield, która właśnie pojawiła się w polskich sklepach. Producent w ten sposób tworzy nową kategorię, jaką są roślinne zamienniki dla masła i margaryn. 

Upfield stawia tym samym kolejny krok na drodze do roślinnej przyszłości. Rama Używaj Jak M@sło to produkt oddający właściwości tradycyjnego masła, a jednocześnie wegański, oparty jedynie na naturalnych składnikach, bez nabiału, konserwantów i oleju palmowego. Jak wszystkie inne produkty Upfield także i ta nowość jest wolna od szkodliwych dla zdrowia kwasów tłuszczowych "trans".

Upfield odpowiada na potrzeby polskich konsumentów

Sebastian Tolwiński, dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w Upfield podczas konferencji inaugurującej nowość przyznał, że konsumenci coraz świadomiej podchodzą do swojej diety, ograniczając przy tym produkty odzwierzęce. Wśród powodów wymienił m.in. troskę o zdrowie, a także rosnącą wśród polskich konsumentów wrażliwość dotyczącą etycznych aspektów hodowli zwierząt.

Jak zaznaczył, Upfield jako firma stawia na roślinną przyszłość. Po Ramie Crema, która jest roślinną alternatywą dla śmietany, producent wprowadza właśnie na rynek Ramę Używaj jak M@sło, czyli alternatywę dla margaryny i masła. Jak podkreślił Tolwiński, "to jest zupełnie inna kategoria produktów i tak będziemy ją pozycjonować".

Rama Używaj jak M@sło już na półkach sklepowych

Rama Używaj Jak M@sło to wegański produkt oddający właściwości masła. Zgodnie z narzędziem do badania cyklu życia opracowanym przez Quantis, proces powstawania Rama Używaj jak M@sło ma o 82% mniejszy wpływ na klimat niż produkcja tradycyjnego masła. Jest więc doskonałym wyborem zarówno dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją składników pochodzenia zwierzęcego, jak i dla tych, którym zależy na środowisku naturalnym.

Dystrybucja produktu Rama Używaj jak M@sło rozpoczęła się 16 maja 2023 roku. Na sklepowe półki trafiły dwa warianty produktu w kostce (250 g) oraz w opakowaniu (200 g):

  • Rama Używaj Jak M@sło z dodatkiem soli
  • Rama Używaj Jak M@sło z oliwą z oliwek.

Daria Ładocha w kampanii Ramy

Twarzą nowego produktu została Daria Ładocha, znawczyni zdrowej żywności. Poleca ją jako doskonałą alternatywę dla tradycyjnego masła.

"Jeśli do tej pory Twoim pierwszym wyborem podczas przygotowania risotto, dań jednogarnkowych czy smażonych warzyw było masło, czas na zmianę! Przekonasz się bowiem, że nowa Rama Używaj Jak M@sło w tych daniach sprawdzi się idealnie. Uzyskamy ten sam maślany smak, kremowość risotta, chrupkość warzyw" – mówi Daria Ładocha.

Wprowadzeniu nowego roślinnego produktu towarzyszy szeroka i intensywna kampania mediowa z udziałem Darii Ładochy, ekspertki i edukatorki kulinarnej. Upfield wspiera nowość m.in. w telewizji, w social mediach oraz w przestrzeni sklepów, w których pojawiają się liczne materiały POS. Zaplanowane zostały także działania PR.


Foto: mat. redakcji (wiadomoscispozywcze.pl)

Reklama