Milka rusza z kampanią. Stworzyła czyszczący powietrze mural i... poCZEKOalnię

Milka rusza z kampanią. Stworzyła czyszczący powietrze mural i... poCZEKOalnię

Należąca do Modelez marka Milka kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania. Po ulepszeniu receptury i odświeżeniu wizerunku, marka rozpoczyna kampanię, w której postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. 

Hasło "Ten kawałek jest dla Ciebie" znajdzie się na większości materiałów stworzonych w ramach nowej kampanii Milka. Ma ono przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej potrzebujemy.

PoCZEKOalnia i mural Milki

W Warszawie i Wrocławiu przygotowane zostaną specjalne aktywacje – będą to kolejno jedyna w swoim rodzaju PoCZEKOalnia zlokalizowana na Dworcu Centralnym oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń takich jak tlenki azotu, LZO oraz tlenki siarki.

Wymalowany przy zbiegu ulic Dubois i Pomorskiej. Relacje z wizyt w tych miejscach udostępnią w swoich kanałach social media influencerzy współpracujący z marką. 

Gdy okazuje się, że masz więcej czasu na pociąg niż planowałeś, ten kawałek jest dla Ciebie” – takim hasłem będą witani w poCZEKOalni potrzebujący wytchnienia pasażerowie czekający na pociąg w stolicy. Na każdego gościa będzie czekała pyszna kawa i testowe produkty najdelikatniejszej czekolady Milka.

Ewa Krawczyk, Junior Brand Manager Mondelez Polska

Milka zrobi trochę szumu

Kampania została objęta wsparciem marketingowym 360. Przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny. Zaplanowano też szereg działań w mediach, począwszy od kampanii digitalowej, w tym obecności na citylightach i szerokozasięgowej kampanii online.

Co ciekawe, hasła na poszczególnych nośnikach i w kanałach komunikacji będą dopasowane do lokalizacji, aktualnej sytuacji pogodowej lub lokalnie występujących niedogodności związanymi z remontami czy korkami na drogach.


Foto: mat. prasowe

Reklama