Coca-Cola rozpoczyna współpracę z platformą transakcyjną z grami GAMIVO

Coca-Cola rozpoczyna współpracę z platformą transakcyjną z grami GAMIVO

Platforma transakcyjna z grami GAMIVO podjęła nową współpracę, tym razem z gigantem napojów bezalkoholowych, Coca-Colą. Ta ekscytująca inicjatywa ma na celu rozwinięcie bazy użytkowników GAMIVO poprzez oferowanie atrakcyjnych korzyści dla klientów obu marek. Dzięki tej współpracy, klienci Coca-Coli mają możliwość wymiany swoich punktów zbieranych w aplikacji na kody zniżkowe, które można wykorzystać na platformie GAMIVO.

Coca-Cola w świecie gier

Rozpoczęta 21 kwietnia i trwająca do końca lipca akcja promocyjna obecnie jest dostępna w Słowenii i Chorwacji. Klienci tych krajów mają możliwość wymiany swoich punktów Coca-Coli na zniżki na zakupy na platformie GAMIVO. Oferowane zniżki obejmują nawet 90% rabatu na zakupy do 2 euro, 5 euro zniżki na zakupy powyżej 10 euro oraz 10 euro oszczędności przy zakupach powyżej 20 euro.

Współpraca z Coca-Colą jest dla GAMIVO kolejnym ważnym krokiem w rozwoju i ekspansji na europejskim rynku. Ta kooperacja wpisuje się również w strategię GAMIVO, która skupia się na ciągłym rozwoju i oferowaniu swoim klientom atrakcyjnych promocji. Dzięki tego rodzaju inicjatywom, GAMIVO zapewnia swoim użytkownikom niepowtarzalne korzyści, które są niedostępne w innych miejscach, oraz innowacyjne sposoby dotarcia do nowych klientów.

GAMIVO rozwija bazę użytkowników

Warto również wspomnieć, że GAMIVO od początku 2023 roku przeprowadziło wiele udanych promocji we współpracy z innymi partnerami, takimi jak Wargaming, PayPal czy sieć sklepów Żabka. W ramach tych akcji, klienci mieli możliwość wymiany punktów zbieranych w aplikacji mobilnej na gry wideo. Wszystkie te współprace spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony klientów.

Wzrost liczby użytkowników oraz zwiększenie zaangażowania są priorytetami GAMIVO na rok 2023, a nowe akcje promocyjne, takie jak ta z Coca-Colą, stanowią istotny element ich rozwoju. Dzięki oferowaniu atrakcyjnych programów afiliacyjnych oraz wysokiej jakości usługom, GAMIVO przyciąga coraz większą liczbę klientów. Obecnie platforma ma już 4,5 miliona zarejestrowanych użytkowników, a ta liczba stale rośnie.


Foto: Coca-Cola (mat. prasowe)

Reklama